اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

110 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس شناسایی شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از شناسایی 110 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس شناسایی شده است.

110 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس شناسایی شد

عبدالرسول همتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت : از هزار و 249 نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیص کووید۱۹ استان، 110 نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به 6 هزار و 647 نفر رسیده است.
 وی بیان کرد: از 110 مورد جدید در استان، شیراز 56 مورد، کوه چنار 7 مورد، لامرد 4 مورد، داراب 3 مورد، آباده، زرقان و خرامه هر کدام یک مورد را شامل می‌شود و موارد به دیگر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.
همتی گفت: هم اکنون 207 بیمار مبتلا به کروناویروس در بخشهای عمومی  و 32 بیمار مبتلا به کووید19 در بخشهای مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای سطح استان بستری هستند.
معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: از شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان، 114 نفر جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹ از دست دادند.
 همتی اظهار کرد: تاکنون پنج هزار و 815 نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، سلامتی خود را به دست آوردند و بهبود یافتند.
معاون بهداشت دانشگاه تاکید کرد: از مجموع 6 هزار و 647 نفر مبتلا به کروناویروس در استان فارس، 8درصد را کارکنان بهداشتی درمانی تشکیل می‌دهند، بنابراین بیاییم با رعایت فاصله در روابط اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از ترددهای غیرضرور، خادمان سلامت را در خدمت بیشتر به بیماران یاری کنیم./105

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول