اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

روایت متفاوت درباره به‌کارگیری مجدد حدود 70 کارمند دانشگاه شمال

65 تن از کارمندان دانشگاه غیرانتفاعی آمل که بنا به گفته خودشان دو سوم کارمندان این دانشگاه را تشکیل می‌دهند نسبت به عدم به کارگیری خودشان مقابل این دانشگاه تجمع کردند اما رئیس دانشگاه مدعی است قرارداد آنها تمام شده است.

روایت متفاوت درباره به‌کارگیری مجدد حدود 70 کارمند دانشگاه شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ۶۵ تن از کارمندان دانشگاه غیرانتفاعی آمل که بنا به گفته خودشان دو سوم کارمندان این دانشگاه را تشکیل می‌دهند نسبت به عدم به کارگیری خودشان مقابل این دانشگاه تجمع کردند.

 

 این افراد عنوان کردند طی چندین جلسه موضوع عدم به کارگیری و اخراج بی‌سر و صدای خودشان را به مسؤولان مختلف شهرستان شامل فرماندار، نماینده مجلس و اداره کار شهرستان اطلاع دادند.

یکی از افراد حاضر در این تجمع با بیان اینکه حتی موضوع اخراج  دفتر امام جمعه آمل نیز اطلاع داده بودند، عنوان کرد: با وجود وعده‌های داده شده هنوز پیگیری خاصی از سوی مسؤولان شهرستان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه نیروهای اخراج شده دارای سابقه ۱۰ تا ۱۵ ساله هستند، گفت: دلیل اخراج را پیگیری کردیم که عنوان شد به دلیل کرونا دانشگاه زیان ده شده و نمی توانیم این تعداد نیرو داشته باشیم.

دانشگاه شمال آمل حدود ۴ هزار دانشجو دارد.

رئیس دانشگاه شمال در آمل در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: افرادی که تجمع کردند در حقیقت کارمندان ما نیستند، ماجرا از این قرار بوده که این افرادی دارای قرارداد معین بودند که پایان سال ۹۸ قراردادشان به اتمام رسیده است.

احمد رستمی افزود: با این افراد تسویه حساب شده و تمام حق و حقوق‌شان را به‌طور کامل دریافت کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت دانشگاه مجبور به تعدیل این نیروها شدیم و در صورت بهبود شرایط احتمال برگشت تعدادی از آنها به دانشگاه وجود دارد، البته افرادی که در چهارچوب قانون کار کردند حتما برمی‌گردند.

 

رئیس دانشگاه شمال در آمل خاطرنشان کرد: اینکه درب دانشگاه را ببندند کارشان غیرقانونی بوده و باید پاسخگو باشند.

به گزارش فارس، اعتراض این افراد در پی از دست دادن شغل‌شان است که امیدواریم با اندیشیدن تمهیداتی شاهد حل این مشکلات و مسائل باشیم.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول