اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح پروژه‌های نوسازی در همدان توسط وزیر آموزش و پرورش/ تقدیر از سفیر مدرسه‌سازی

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از سفر وزیر آموزش و پرورش و معاون عمرانی ایشان طی این هفته برای افتتاح پروژه‌ها به همدان خبر داد و گفت: مه‌لقا جام بزرگ نخستین ورزشکار زن ایرانی دریافت کننده سهمیه المپیک لند، سفیر مدرسه‌سازی شد.

افتتاح پروژه‌های نوسازی در همدان توسط وزیر آموزش و پرورش/ تقدیر از سفیر مدرسه‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدحسین مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران از سفر دو روزه وزیر آموزش و پرورش و معاون عمرانی ایشان طی این هفته به همدان خبر داد و اظهار کرد: مقام عالی وزارت برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به استان همدان می‌آیند.

وی با بیان اینکه اولین روز حضور آنها با عطرافشاری گلزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همراه خواهد بود از دیدار خیرین مدرسه‌ساز همدان و اعضای کارگروه طرح تحولی توسعه مشارکت‌های «آجر به آجر» با وزیر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مراسم از خانم «مه‌لقا جام بزرگ» نخستین ورزشکار زن ایرانی دریافت‌کننده سهمیه المپیک به عنوان سفیر مدرسه‌سازی از سوی وزیر تقدیر خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به افتتاح استخر بزرگ دانش‌آموزی ناحیه «یک» و «۲» همدان در دومین روز از حضور وزیر آموزش و پرورش افزود: در این روز نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

وی به کلنگ‌زنی پروژه ۱۲ کلاسه مشارکتی خیر زنده یاد عبدالحسین زمانی در ناحیه ۲ همدان با حضور مسوولان کشوری اشاره کرد و گفت: در این مراسم یادبودی برای دکتر محمدرضا حافظی؛ پدر مدرسه‌سازی ایران در اولین سالگرد درگذشت ایشان برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با حاج‌آقا اخوان، بانی احداث سه پروژه مشارکتی ۶ کلاسه در سطح شهر همدان در قالب برنامه «دیدار با خوبان» از دیگر برنامه‌های وزیر و معاون ایشان به همدان است.

مرادی با اشاره به بازدید از پروژه در دست احداث سطح شهر همدان بیان کرد: از مدرسه ۱۵ کلاسه در حال ساخت «کشاورز» و «حیات طیبه ابن سینا» بازدید خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول