اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بازگشایی سینماها و سالن‌های هنری خراسان‌جنوبی از ابتدای تیرماه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: سالن‌های سینما، تئاتر و موسیقی مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت در اختیار از اول تیرماه بازگشایی می‌شوند.

بازگشایی سینماها و سالن‌های هنری خراسان‌جنوبی از ابتدای تیرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، ناصر نبی‌زاده اظهار داشت: سالن‌های سینما، تئاتر و موسیقی مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت در اختیار از اول تیرماه بازگشایی می‌شوند.

وی افزود: در پی درخواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد ملی مقابله با کرونا  با بازگشایی سالن‌های سینما، تئاتر و موسیقی از ابتدای تیرماه و آموزشگاه‌های قرآنی، هنری، ادبی و سینمایی نیز از 24 خردادماه موافقت کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر این که بازگشایی مجدد مشروط به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در مقطع بازگشایی و تا اعلام وضعیت سفید قطعی، ظرفیت فروش بلیت برای هر سالن تا سقف ۵۰ درصد مجاز است.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول