اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پرواز به کیش و عشق‌آباد از بجنورد در حال پیگیری است

استاندار خراسان شمالی با اشاره به پیگیری برای افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد گفت: برقراری پرواز به جزیره کیش و عشق آباد در حال پیگیری است.

پرواز به کیش و عشق‌آباد از بجنورد در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی در نشست با اعضای ستاد توسعه مردمی استان و مدیر فرودگاه بجنورد، اظهار کرد: اگر مسئولی به مردم خدمت می‌کند وظیفه اوست اما اگر تشکلی مردمی برای مردم استان خدمت می‌کنند نشان از دغدغه مندی، خلوص و پاکی نیت آنان است.

وی افزود: از ابتدای ورودم به استان یکی از اولویت‌های کاری‌ام افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد بوده است که به‌زودی نیز تعداد پروازها از تعداد فعلی بیشتر می‌شود و برقراری پرواز به جزیره کیش نیز در حال پیگیری است.

استاندار خراسان شمالی همچنین افزود: در سفر سال گذشته به ترکمنستان موافقت‌نامه برقراری پرواز بجنورد - عشق‌آباد امضاشده است که در حال پیگیری تحقق آن هستیم.

وی در این جلسه خطاب مدیر فرودگاه بجنورد گفت: از ظرفیت ستاد توسعه مردمی استان در رونق فرودگاه و توسعه آن استفاده شود.

شجاعی در ادامه این نشست پیگیری افزایش پروازها و بازسازی، توسعه و تجهیز فرودگاه را از اولویت‌های مهم کاری مدیر جدید فرودگاه بجنورد برشمرد و بر تحقق آن تأکید کرد.

استاندار خراسان شمالی بابیان اینکه فرودگاه بجنورد در توسعه استان بسیار مؤثر است، گفت: فرودگاه متعلق به همه مردم و برای رفاه حال آنان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول