اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

قصه ناتمام مترو اهواز/پروژه‌ای که بعد از ۱۵ سال هنوز تمام نشده است

شهردار اهواز گفت: ما به تعهداتمان عمل کردیم اما پیمانکار مترو اهواز اراده‌ای برای انجام کار ندارد و امروز، من و دولت زیر سوال هستیم که چگونه پروژ‌ه‌ای در اهواز ۱۵ سال زمان می‌برد و پیشرفت فیزیکی آن تنها ۲۸ درصد است؟!

قصه ناتمام مترو اهواز/پروژه‌ای که بعد از ۱۵ سال هنوز تمام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، موسی شاعری، شهردار اهواز در جلسه مشترک شورای عالی که در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد در راستای تعیین تکلیف پروژه ناتمام مترو اهواز اظهار کرد: ما ۶۰ میلیارد تومان بدون صورت وضعیت و با مصوبه شورای تامین که استاندار خوزستان مسؤولیت آن را تقبل کرده به پیمانکار پول پرداخت کردیم و در حال حاضر این مبلغ را از پیمانکار طلبکار هستیم.

وی افزود: اما در آخرین جلسه‌ای که با پیمانکار داشتم او اعلام کرد که توان پرداخت حتی ۵ میلیارد تومان را هم ندارد و درخواست ۲۰ میلیارد تومان دیگر آن هم بدون صورت وضعیت کرد تا مجددا به او بدهیم.

شهردار اهواز عنوان کرد: پروژه در حال آسیب است و حتی ایستگاه منطقه چهارشیر اهواز تا نیمه در آب فرو رفته است اما پیمانکار این مبلغ را جهت شروع مجدد طرح تقاضا میکند.

وی افزود: در صورتی که این طرح در زمان سه استاندار خوزستان به عهده او بود و حتی در زمان استانداری آقای شریعتی نیز با ۳ شهردار توافق و صورت جلسه امضا کردند اما به هیچ یک از آن‌ها عمل نکرد.

شاعری بیان کرد: ما به تعهداتمان عمل کردیم اما پیمانکار مترو اهواز اراده‌ای برای انجام کار ندارد و امروز، من و دولت زیر سوال هستیم که چگونه پروژ‌ه‌ای در اهواز ۱۵ سال زمان می‌برد و پیشرفت فیزیکی آن تنها ۲۸ درصد است؟!

وی افزود: اعتقاد من بر این است که با پیمانکار به جایی نخواهیم رسید و تنها در صورت تعیین تکلیف و حمایت همه جانبه می‌توانیم فاز یک این پروژه را راه بیندازیم، بالاخره مردم باید احساس کنند که دولت توجهی به شهر اهواز هم داشته است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول