اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مجروح شدن 7 معترض آمریکایی در نیویورک بر اثر اصابت گلوله

در اعتراضات ضدنژادپرستی دوشنبه شب در منطقه بروکلین شهر نیویورک، در فاصله زمانی تنها 10 دقیقه 7 نفر هدف تیراندازی قرار گرفتند.

مجروح شدن 7 معترض آمریکایی در نیویورک بر اثر اصابت گلوله

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اعتراضات دوشنبه شب در شهر نیویورک با تیراندازی به سمت معترضان به خشونت کشیده شد و در فاصله ۱۰ دقیقه ۷ نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفتند.

به گزارش روزنامه «نیویورک پست»، در تیراندازی اول، پای دو مرد ۲۷ و ۳۴ ساله در محله Bedford-Stuyvesant هدف اصابت گلوله قرار گرفت. درست ۵ دقیقه بعد تیراندازی در محله Flatbush، به جراحت یک مرد ۳۵ ساله انجامید. سپس ۳ مرد ۱۷، ۳۵ و ۵۰ ساله و همچنین یک زن در Brownsville بر اثر اصابت گلوله زخمی شدند.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» گزارش داد زن ۲۳ ساله مجروح شده در وضعیت بحرانی قرار دارد اما خطر جانی مصدومان دیگر این تیراندازی‌ها را تهدید نمی‌کند.

این اتفاقات دو شب بعد از لغو مقررات منع آمدوشد که در پی اعترضات به قتل شهروند سیاه‌پوست آمریکایی وضع شده بود، رخ داده است.

تظاهرات گسترده رنگین‌پوستان آمریکایی در بیش از ۷۵ شهر ایالات متحده، بعد از کشته شدن «جورج فلوید» غیرمسلح زیر زانوی یک مأمور پلیس شهر مینیاپولیس، از دو هفته پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول