اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

نامه بسیج فرهنگیان به قالیباف/ آماده کمک برای تحقق سند تحول آموزش و پرورش هستیم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی بر آمادگی این سازمان جهت کمک به مجلس برای تحقق سند تحول آموزش و پرورش تأکید کرد.

نامه بسیج فرهنگیان به قالیباف/  آماده کمک برای تحقق سند تحول آموزش و پرورش هستیم

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج فرهنگیان طی نامه‌ای ضمن تبریک به رئیس و نمایندگان مجلس یازدهم، آمادگی بسیج فرهنگیان کشور برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پروش را اعلام کرد.

این نامه به اولین نطق رئیس محترم مجلس مبنی بر: «مجلس یازدهم ... اجرایی شدن سند تحوّل آموزش و پرورش ... را پیگیری خواهد کرد.» و بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی سالگرد ارتحال امام راحل(ره) دایر بر اولویت دادن به آموزش در تحولات مدنظر و تأکید چندباره درباره اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که فرمودند: «در زمینه‌ مسائل آموزشی ما واقعاً احتیاج داریم به تحوّل ... که حالا همین برنامه‌ی تحوّلی که برای آموزش و پرورش تهیّه شده، اگر اجرا بشود و عمل بشود، بخشی از این را به عهده خواهد داشت» استناد کرده است.

در ادامه این نامه آمده است: سازمان بسیج فرهنگیان کشور با داشتن شبکه گسترده و فعال در سراسر این دستگاه عظیم، اساسی و اثرگذار، آمادگی خود را برای همکاری انقلابی با مجلس شورای اسلامی و زیرمجموعه های آن اعم از مرکز پژوهش‌ها، کمیسیون آموزش، کمیسیون فرهنگی و نیز فراکسیون فرهنگیان اعلام می‌نماید.

همچنین در بخش پایانی این اعلام آمادگی، اذعان شده است: از آنجا که در بیانات متعدد رهبر معظم انقلاب، «معلم» میدان‌دار و علم‌دار تعلیم و تربیت کشور است و در راهکار 7-8 از فصل هفتم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر «معلم محوری» تأکید شده و از اجرای سیاست یا برنامه‌های مخدوش کننده این محوریت منع شده است، معلمان و فرهنگیان بسیجی آمادگی دارند تا به فضل الهی، در صورت فراهم شدن «بستر قانونی لازم»، برای «ارتقای کارآمدی و سربلندی نظام آموزش و پرورش کشور»، به صورت جهادی وارد میدان شوند و با کمک اجزای نظام، نخبگان و دلسوزان و با شکل گیری یک «عزم ملّی»، «تحول بنیادین مطلوب» را برای «تربیت نسل تمدن‌ساز» رقم بزنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول