اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استکبار جهانی مقابل گفتمان امام راحل به زانو درآمد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: گفتمان امام خمینی (ره) استکبار جهانی را به اضمحلال کشید و آن را به زانو درآورد.

استکبار جهانی مقابل گفتمان امام راحل به زانو درآمد

حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود در حاشیه مراسم رزمایش مؤمنانه در شاهرود، با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از پایه‌گذاری انقلاب اسلامی به دست امام راحل در صحنه مبارزه حضور داشتند و در راه دفاع از ولایت آماده فداکاری بودند، اظهار کرد: قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در دفاع از ولایت و مرجعیت انجام شد و این جرقه آغاز انقلاب اسلامی ملت ایران با دست خالی با طاغوتی ۲۵۰۰ ساله بوده است.

وی افزود: ملت ایران بر اساس باورهای دینی و هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل به میدان مبارزه با ظلم و طاغوت آمدند و الگویی برای همه مستضعفین و ملت‌های مورد ظلم جهان شدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه امام راحل از ابتدای قیام خود خط مشی این قیام را تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) عنوان و در این مسیر حرکت کردند، گفت: گفتمان امام راحل مبتنی بر اسلام ناب و قیام حسینی تعیین شد و بر همین مبنا ملت ایران حرکت کردند و به پیروزی رسیدند.

سلیمانی با بیان اینکه گفتمان امام راحل راهگشای دیروز، امروز و فردای این نظام و همه نظام‌های آزادی‌خواه و ملت‌های آزاده جهان است، افزود: گفتمان امام مردم‌باوری، خداباوری، مبارزه با طاغوت و ظالم و تحقق عدالت و اسلام ناب محمدی (ص) و زمینه‌سازی ظهور است و خلف صالح ایشان نیز در همین راه گام برمی‌دارند.

وی با تأکید بر نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه و به‌ویژه نسل جوان، عنوان کرد: امام راحل در تمام سخنان خود به نسل جوان توجه ویژه‌ای داشتند و مقام معظم رهبری نیز همین مسیر را دنبال می‌کنند؛ چراکه موتور محرک انقلاب اسلامی جوانان هستند و این قشر برابر تهدیدات و حملات دشمنان آسیب‌پذیرند و باید با بصیرت و معرفت افزایی این نسل را در راه امام راحل و انقلاب اسلامی مقاوم و مستحکم کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفتمان مقام معظم رهبری را در این بیش از ۳۰ سال تداوم راه و روش و گفتمان امام خمینی (ره) عنوان کرد.

سلیمانی تصریح کرد: رهبری در این سال‌ها با تداوم مسیر امام خمینی (ره)، مسیر انقلاب اسلامی را به‌درستی هدایت کردند و در راه گفتمان امام در تحقق ظهور امام زمان (عج)، تمدن بزرگ اسلامی را با بیانیه گام دوم انقلاب بنا نهادند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب معنویت، آزادی، عدالت و توسعه با محوریت اسلام و خداوند است و امروز جهان در مسیر انقلاب اسلامی ایران گام برداشته و استکبار جهانی برابر گفتمان امام راحل به زانو درآمد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول