اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

کارت هوشمند ملی 20 میلیون ایرانی تحویل داده شد

رئیس شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کارت هوشمند ملی 20 میلیون ایرانی از ابتدای اجرای این طرح تا کنون تحویل داده شده است، گفت: علت کندی صدور کارت ملی هوشمند به خاطر انطباق هویت افراد با مدرک شناسایی آنها است.

کارت هوشمند ملی 20 میلیون ایرانی تحویل داده شد

حسین  نعمتی معاون وزیر و رئیس شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تحویل ۲۰ میلیون کارت هوشمند ملی به شهروندان در سراسر کشور، گفت: شرکت پست جمهوری اسلامی خدمات مختلف دولت را انجام می‌دهد که یکی از مهمترین خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی است که ثبت‌نام اولیه و اخذ مدارک هویتی و در نهایت تحویل کارت جدید هوشمند ملی بر عهده این شرکت است.

وی افزود: تا کنون کارت هوشمند ملی ۲۰ میلیون ایرانی توسط شرکت پست به شهروندان ایرانی تحویل داده شده است و کسانی که تا کنون موفق به دریافت کارت هویت ملی خود نشده‌اند در صورتی که ثبت‌نام اولیه و مدارک خود را به نزدیک‌ترین دفتر پستی تحویل داده‌اند، نگران نباشند و کارت هوشمند ملی انها آماده و تحویل خواهد شد.

* خدمات سیار پستی برای معلولان، جانبازان و ایثارگران

نعمتی تصریح کرد: یکی از خدمات شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران این است که برای قشرهای خاص جامعه مانند معلولان، جانبازان و ایثارگران خدمات سیار پستی در نظر گرفته‌ایم به طوری که این عزیزان نیاز به حضور در دفاتر پستی ندارند زیرا همکاران شرکت پست با درخواست افرادی که دچار نقص جسمی هستند به صورت سیار به درب منزل آنها مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام کارت هوشمند ملی را انجام می‌دهند.

* تغییر آدرس به صورت خوداحرازی در نزدیک‌ترین دفتر ثبت احوال

رئیس شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: شهروندان در صورتی که آدرس سکونت آنها به هر دلیلی تغییر پیدا کرده باید به نزدیک‌ترین دفتر ثبت احوال مراجعه کرده و نسبت به اصلاح آدرس سکونت‌شان اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول