اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دومین دیدار تدارکاتی سپاهان و‌ ذوب‌آهن برگزار می‌شود

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در دومین‌بار در یک دیدار تدارکاتی به مصاف یکدیگر می‌روند.

دومین دیدار تدارکاتی سپاهان و‌ ذوب‌آهن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان که خود را برای ادامه لیگ برتر آماده می‌کنند، قرار است در یک بازی تدارکاتی برای دومین‌بار مقابل یکدیگر قرار گیرند.

این دیدار ۲۵ خرداد ماه، یک‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود خواهد شد تا دو تیم خود را محک بزنند؛ بازی نخست که روز ۱۸ خرداد ماه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد با پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن همراه بود‌.

طلایی‌پوشان تمرینات خود را بدون حضور امید نورافکن و رضا میرزایی که تست کرونا‌ مثبت داشتند و محسن الغسانی و گئورگی ولسیانی بازیکنان خارجی این تیم، ادامه می‌دهند، البته شنیده می‌شود که نورافکن و میرزایی از پنج‌شنبه به تمرینات سپاهان اضافه شوند.

سبز‌پوشان نیز که تمرینات خود را بدون حضور رادولوویچ، سرمربی ذوب‌آهن پشت سر می‌گذارند که هنوز به ایران بازنگشته و قصدی هم برای ادامه حضور در ذوب‌آهن ندارد؛ همچنین ذوبی‌ها برای سومین‌بار و بعد از بازی با سپاهان تست کرونا دادند و بعد از مشخص شدن جواب تست‌ها تمرینات را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول