اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هرمزگان برای هفته‌ای بحرانی آماده می‌شود/ ایجاد تخت‌های ویژه کرونا ظرف 24 ساعت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان بحرانی است، گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا و وضعیت خاص برخی از آنان و نیاز به بستری، 29 تخت جدید برای این بیماران در بندرعباس طی 24 ساعت ایجاد می‌شود.

هرمزگان برای هفته‌ای بحرانی آماده می‌شود/ ایجاد تخت‌های ویژه کرونا ظرف 24 ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در نشست مدیریت راهبردی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص تغییر کاربری بخش آی.سی.یو جنرال با ظرفیت ۱۳ تخت، به آی.سی.یو کووید و همچنین تغییر کاربری بخش روماتولوژی با ظرفیت ۱۶ تخت به بخش کووید ظرف ۲۴ ساعت آینده، تصمیم‌گیری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعلام اینکه در حال حاضر وضعیت استان هرمزگان بحرانی است و انتظار می‌رود طی هفته آینده بیمارستان شهید محمدی بار زیادی را متحمل شود، گفت:  باید یک مدیریت جهادی در خصوص خدمت‌رسانی مطلوب انجام شود. به جهت تامین نیروی انسانی نیز نیروهای استخدامی جدید بیمارستان شریعتی طی چند مرحله در اختیار بیمارستان شهید محمدی قرار می‌گیرد.

حسین فرشیدی همچنین از ریاست مجتمع پیامبر اعظم (ص) و مدیران خواست که برنامه‌ریزی مناسب را در خصوص مدیریت و بکارگیری نیروهای موجود انجام دهند، به روز رسانی سیستم سرمایشی به فوریت در دستور کار قرار گیرد و اکسیژن به میزان کافی در اختیار بخش‌ها قرار دهند.

جلسه مدیریت راهبردی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاون درمان، معاون توسعه، معاون آموزشی دانشگاه و معاونین و مدیران مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس برگزار شد.

انتهای پیام/3264/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول