اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

4 ماه گلایه مردم؛ 4 ماه بی‌خیالی مسؤولان!

4 ماه از گلایه‌ها و نامه‌نگاری‌های مردم روستاهای منطقه ایسین و بخش فین و برخی روستاهای تازیان درباره اخذ ناعادلانه عوارض آزادراهی می‌گذرد اما قدمی از سوی مسؤولان برای رفع نگرانی مردم و رفع این زورگیری صورت نگرفته است.

4 ماه گلایه مردم؛ 4 ماه بی‌خیالی مسؤولان!

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اخذ عوارض مستمر آزادراهی از مردم روستاهای پیرامون آزادراه بندرشهید رجایی به مبلغ 1200 تومان با هر بار عبور خودروهای مردم این روستاها از برابر دوربین‌های پلاک‌خوان نصب شده در  پل روستای  هرمودر دهستان ایسین و کنار ورودی روستای قلاتو دهستان تازیان سبب گلایه‌های فراوان مردم روستاهای مختلف شده است.

مردم این روستاها طی چندین بار نامه‌نگاری با اداره کل حمل و نقل و راهداری و مصاحبه‌های رسانه‌ای از مسؤولان خواستار چاره‌اندیشی در این زمینه هستند اما مسؤولان تاکنون جواب درستی به این درخواست مردم نداده‌اند و هر روز به ازای هر بار عبور از برابر این دوربین‌ها 1200 تومان در سابقه پلاک خودروی آنها ذخیره می‌شود و مردمی که گاهی برای کار روزانه خود مجبورند چند بار در این محور تردد داشته باشند، ماهانه مجبورند 200 تا 300 هزار تومان عوارض پرداخت کنند.

حمید رضا مرادی عضو شورای اسلامی بخش مرکزی بندرعباس در این باره گفت: این بار از استاندار و نمایندگان استان استمداد می‌جوییم که فکری به حال این وضعیت و مستثنی‌کردن خودروهای پلاک بومی 84 و 94 از اخذ عوارض کنند چرا که مردم روستانشین مجاور با آزادراه شهید رجایی بندرعباس متحمل فشار مالی در این شرایط سخت اقتصادی شده‌اند.

وی عنوان کرد: از مسؤولان عالی استان خواهشمندیم ضمن ورود جدی به این مشکل، مردمان روستانشین و کارگران و رانندگان را از یک زورگیری مدرن و سرگردنه بندی مکانیزه رهایی بخشند که روستاییان را توان پرداخت این هزینه که باید برای رسیدن به خانه شان چنین مبلغی را هر روز برای هر تردد از پلاک‌های استان دریافت می‌شود را ندارند.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول