اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اقدام اساسی برای سلامت آب و احداث تصفیه‌خانه‌ها باید انجام شود

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس با بیان اینکه در بسیاری از روستاها آب تصفیه شده و قابل شرب کم داریم گفت: باید در باره سلامت آب و احداث تصفیه‌خانه‌ها اقدامات اساسی کنیم.

اقدام اساسی برای سلامت آب و احداث تصفیه‌خانه‌ها باید انجام شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کمال علیپور خنکداری نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 21 خرداد) در جلسه علنی و بعد از گزارش اردکانیان وزیر نیرو به پارلمان اظهار داشت: شعار این روزهای دولت در باره مصرف کمتر است، اما ما شاهد هدر رفت برق در شبکه انتقال هستیم.

وی ادامه داد: اصلاح و نوسازی شبکه انتقال لازم است و بر همین اساس باید اصلاحات لازم در باره ترانس‌ها و شبکه انتقال برق صورت گیرد.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بتوانیم هدر رفت شبکه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دهیم، می‌توانیم برق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به همه روستاهای بالای 20 خانوار برسانیم.

وی گفت: توجه به انرژی‌های تجدیدپذیر باد و خورشید هم از اهمیت بالایی برخوردار است که وزارت نیرو باید در این باره گام بردارد.

علیپور خنکداری گفت:‌ در بحث سلامت آب و احداث تصفیه  خانه‌ها در کشور مشکل داریم ضمن این که در خیلی از شهرهای بزرگ هم شاهد هدر رفت آب هستیم؛ چراکه شبکه انتقالمان فرسوده است.

وی در پایان گفت: در خیلی از روستاها آب تصفیه شده و قابل شرب کم داریم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول