اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس:کمیسیون‌های مجلس 19 نفره بسته شده/ هنوز تعدادی از نمایندگان جانمایی نشده‌اند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: لیست کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ازای هر کمیسیون 19 نفر بسته شده و این به خاطر این است که تعدادی از نمایندگان هنوز جانمایی نشده‌اند و نتیجه نهایی بررسی‌ها در این باره شنبه هفته آینده اعلام خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس:کمیسیون‌های مجلس 19 نفره بسته شده/ هنوز تعدادی از نمایندگان جانمایی نشده‌اند

حجت‌الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: لیست نهایی کمیسیون‌های تخصصی امروز به نمایندگان اعلام شده، اما این لیست کمیسیون‌ها 19 نفره بسته شده است. 

وی افزود: 19 نفره بسته شدن لیست کمیسیون‌ها به این خاطر است که هنوز تعدادی از نمایندگان جانمایی نشده‌اند و نتیجه رسیدگی در این باره روز شنبه اعلام خواهد شد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: طبق روال وقاعده باید کمیسیون‌ها متشکل از 23 نماینده باشد و پس از رسیدگی نهایی به اعتراضات، لیست 19 نفره کمیسیون‌ها نیز 23 نفره خواهد شد. 

سلیمی خاطرنشان کرد: در مورد کمسیون اصل 90 که جزو کمسیون‌های خاص است روال بر این است که افراد متقاضی درخواست خود را برای عضویت در این کمیسیون به هیأت رئیسه ارسال می‌کنند و هیأت رئیسه در مورد عضویت آنها در کمیسیون اصل 90 تصمیم می‌گیرد و در مورد کمیسیون اصل 90 در این دوره مجلس، هیأت رئیسه هفته آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول