اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آموزش و پرورش پرمخاطب‌ترین و پرنفوذترین نهاد فرهنگی جامعه است

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: آموزش و پرورش پرمخاطب ترین و با نفوذترین نهاد فرهنگی جامعه است و کمتر مجموعه و شورایی را می‌توان یافت که برخی از اعضای آن را فرهنگیان تشکیل نداده باشند و این نشان دهنده اعتماد مردم به جامعه فرهنگیان بوده چرا که پیام آنان تأثیرگذار است.

آموزش و پرورش پرمخاطب‌ترین و پرنفوذترین نهاد فرهنگی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه ستاد استانی اجرای تفاهم نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی استان‌ها که در سالن آیت الله هاشمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: بیماری کرونا تأثیرات بسیاری در شکل مدیریت جهانی به جاگذاشت و آموزش و پرورش نیز در این دوران نیازمند به یک استراتژی جدید برای رسیدن به اهداف عالی خود است.

وی جهان امروز را جهانی بدون مرز دانست و افزود: دیگر کشورها نمی‌توانند بدون نگاه انسانی و جهانی از آسیب‌های احتمالی مصون بمانند و باید قبول کرد یک بحران در گوشه‌ای از دنیا اگر به درستی مدیریت نشود می‌تواند گریبان تمام دنیا را بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر قدرت تغییرپذیری و تحولگرایی در مقابله با مسائل، ادامه داد: در شرایط امروزی اگر قدرت تغییر در مدیریت وجود نداشته باشد قطعاً با غافلگیری روبرو خواهیم شد و باید توانایی مدیریت در شرایط بحران را تقویت کنیم.

صیدلو با اشاره به اینکه امروزه سطح مطالبات فرهنگی مردم بسیار بالاتر از گذشته است، تصریح کرد: اگر امروز نتوانیم شهروند سالم تربیت کنیم قطعاً در آینده با مشکلات جدی روبرو خواهیم شد و نه تنها آموزش و پرورش بلکه همه نهادها گرفتار مصائب آن خواهند شد.

وی بر اینکه آموزش و پرورش پرمخاطب ترین و با نفوذترین نهاد فرهنگی جامعه است، تأکید کرد و یادآورشد: کمتر مجموعه و شورایی را می‌توان یافت که برخی از اعضای آن را فرهنگیان تشکیل نداده باشند و این نشان دهنده اعتماد مردم به جامعه فرهنگیان بوده چرا که پیام آنان تأثیرگذار است.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول