اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم ایجاد تحول در بخش‌های فرهنگی استان سمنان

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: تحول در بخش‌های فرهنگی از مطالبه‌های به‌حق مردم در استان سمنان است که باید مسؤولان به این سمت گرایش بیشتری داشته باشند.

لزوم ایجاد تحول در بخش‌های فرهنگی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که با حضور علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان را تبریک می‌گویم و امیدوارم حضور وی در استان منشأ خیر و برکت باشد.

وی اضافه کرد: تحول در بخش‌های فرهنگی از مطالبه‌های به‌حق مردم در استان سمنان است که باید مسؤولان به این سمت گرایش بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: توجه به اخلاق و عفت از رویه‌های مثبت برای نشر فرهنگ درست در جامعه است و مردم در یک جامعه اسلامی باید به عفت کلام، عفت طعام و عفت دامن توجه ویژه داشته باشند.

شاهچراغی ادامه داد: جامعه درمان و آموزش و مردم استان سمنان در زمینه مقابله با کروناویروس خوش درخشیدند و از فداکاری و مجاهدت ملت ایران در این دوره سخت نهایت قدردانی را دارم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول