اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۶هزار مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد نوسازی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶هزار واحد مسکونی استان سال جاری نوسازی خواهد شد.

۶هزار مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد نوسازی می‌شود

حسین جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کهگیلویه از نوسازی و بهسازی۶ هزار واحد مسکونی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد طی سال جاری خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مقاوم‌سازی مسکن محرومان از اولویت‌های بنیاد مسکن در سال جاری است، گفت: از مجموع ۶ هزار واحد مسکونی که قرار است بازسازی شود ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مربوط به مسکن محرومان است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی که از سال ۸۴ آغاز شده، تا‌کنون حدود ۳۲ هزار مورد تسهیلات به روستائیان و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت پرداخت کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: به جز سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت که بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت دارند، بقیه شهر‌های استان مشمول تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی و پرداخت ۴۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بلند مدت هستند.

جنتی افزود: در روستا‌ها علاوه بر تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی، کمک بلاعوض نیز به محرومان بدون مسکن یا بد مسکن پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول