اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کرونا هیمنه پوشالی غرب را درهم شکست/ ایجاد آرامش اجتماعی بین مردم با حرکات جهادی

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: کرونا، هیمنه پوشالی غرب را درهم شکست، در جمهوری اسلامی با همان تفکر جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت جوانان خادم ما در عرصه‌های مختلف پای‌کار آمدند.

کرونا  هیمنه پوشالی غرب را درهم شکست/ ایجاد آرامش اجتماعی بین مردم با حرکات جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیین افتتاحیه راهیان بصیرت سال ۹۹ استان مازندران و گرامیداشت شهدای ترور خصوصاً شهدای منطقه دالخانی به میزبانی شهرستان رامسر برگزار شد.

سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج امروز در آیین این افتتاحیه ضمن تسلیت سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: مسیر حرکت انقلاب اسلامی با همه محدودیت‌ها، تحریم‌ها، نفاق‌ها، نفوذها و مشکلاتی که وجود داشت روبه‌جلو و در حال پیشرفت بوده است.

وی افزود: پیشرفت جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف از نانو تا هسته‌ای و موشکی باعث تعجب غربی‌ها و دشمنان این نظام و انقلاب شده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه اگر دقت کنیم می‌بینیم که همه این پیشرفت‌ها درجایی اتفاق افتاد که فرهنگ ایثار و شهادت آنجا جاری و ساری بود، گفت: ما هر چه داریم از شهدا داریم و هر جا پیشرفت کردیم تفکر جهادی در آن جاری بود.

این مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه کرونا، هیمنه پوشالی غرب را درهم شکست، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی با همان تفکر جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت جوانان خادم ما در عرصه‌های مختلف پای‌کار آمدند.

سلیمانی به اقدامات خادمان شهدا در عرصه‌های مختلف تولید ماسک، گان بهداشتی، دستکش، تولید و توزیع آب‌میوه، ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی و بیمارستان‌ها همچنین تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: این اقدامات باعث ایجاد آرامش اجتماعی بین مردم و در جامعه شد.

وی ادامه داد: اگر قرار است مردم آرامش را ببینید و وضعیت معیشتی و اقتصادی بهتر شود نیاز است روحیه جهادی  بر کالبد جامعه حاکم شود.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول