اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فلسفه صندوق کشمش تاکستان حمایت از باغداران است

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: صندوق کشمش تاکستان یک صندوق اقتصادی است که در راستای توسعه بخش کشاورزی ایجاد شده است .

فلسفه صندوق کشمش تاکستان حمایت از باغداران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در جلسه هماهنگی صندوق کشمش تاکستان که با حضور مدیر  و رییس هیات مدیر و اعضاء صندوق کشمش تاکستان برگزار شد با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: باید به صندوق کشمش تاکستان به عنوان یک صندوق تخصصی نگاه کرد تا برکات و خدمات آن برای بهره‎برداران و اعضاء حاصل شود.

وی در ادامه با اشاره  به فلسفه تاسیس اینگونه صندوق‌ها، حمایت از بهره‌برداران و تامین مالی اعضا را اهداف  آنها برشمرد و گفت: جهاد کشاورزی در تلاش است با هماهنگی صندوق مادر تخصصی پس از تکمیل باقیمانده سهم دولت سهم اعضاء و دولت را افزایش دهد.

خمسه عنوان کرد: این صندوق در صدد ارتقا سطح تولید انگور و کشمش تاکستان و همچنین بهره‌مندی اعضا این  صندوق  از مزایای آن است.

وی اضافه کرد: دغدغه اصلی جهادکشاورزی و هیات مدیره صندوق کشمش تاکستان، عضویت جاماندگان و اعضای جدید است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین بیان کرد: باید تدابیری اندیشه شود تا سایر افراد عضو و سهامدار این صندوق شوند و شرایط برای عضویت  آنها نیز فراهم شود.

وی افزود: صندوق حمایت از توسعه کشاورزی به دور از مسایل حاشیه‌ای در جهت حل مشکل بهره‌برداران بخش کشاورزی فعالیت می کند.

خمسه  در پایان یادآور شد: این صندوق نخستین صندوق تخصصی در حوزه کشمش کشور است که در شهرستان تاکستان تاسیس شده و هدف از تشکیل آن تکمیل زنجیره ارزش غذایی محصول انگور تاکستان است .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول