اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۱۰ کیلومتر از محور هراز تا پایان سال بهره‌برداری خواهد شد

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تا پایان سال بهره‌برداری از ۸ تا ۱۰ کیلومتر از محور هراز و همچنین محور هزار سنگر را در برنامه داریم تا از بار ترافیکی کم کنیم،

۱۰ کیلومتر از محور هراز تا پایان سال بهره‌برداری خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از ۶ کیلومتر از عملیات تعریض و چهار خطه کردن جاده هراز با حضور وزیر راه و شهرسازی طی توضیحاتی درباره این پروژه اظهار کرد: در محور هزار حدود ۱۰۱ کیلومتر، از تونل آبشار تا میدان هزار سنگر آمل را در حال ساخت داریم، از این ۱۰۱ کیلومتر ۶۶ کیلومتر تا دیروز زیرعبور بوده امروز ۶ کیلومتر اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه این ۱۰۱ کیلومتر از پرهزینه‌ترین و صعب‌العبورترین محورهایی بوده که در حال احداث هستیم، خاطر نشان کرد: ۵۰ میلیارد تومان هزینه کل این محورها است، حدود ۲۱ رشته محور داریم که حدود ۱۹.۵ کیلومتر طول آنها است.

کدخدازاده با بیان اینکه امروز ۹ رشته حدود ۸/۶ کیلومتر از این محورها کامل می‌شود، همچنین حدود ۳۴ کیلومتر دیوارسازی داریم،گفت: امروز ۲۴ کیلومتر آن کامل شد، حدود ۳۳ دستگاه پل در مجموع ۳.۵ کیلومتر داریم که امروز ۹۹۰ کیلومتر آن تکمیل شد.

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: از این ۶ کیلومتر ۳ کیلومتر در محدوده وانا قرار دارد، حدود هزار و ۷۴۰ متر طول تونل است،  پل دیگری داریم که ۶۰ متر طولش است حدود ۳۵ کیلومتر آن آماده شده است.

وی اعلام کرد: در قسمت لاسم معروف به منطقه میرزا قاضی ۳ کیلومتر جاده و دو دستگاه پل ۴۵ متری افتتاح شده است، امروز این ۶ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد طبق وعده تمام موارد را رعایت کردیم.

کدخدازاده ادامه داد: تا پایان سال بهره‌برداری از  ۸ تا۱۰ کیلومتر از محور هراز و همچنین محور هزار ـ سنگر را در برنامه داریم تا از بار ترافیکی کم کنیم، این مهم‌ها با همکاری و همدلی و قرارگاه سازندگی کربلا به عنوان پیمانکار شرکت کندوان کار، مشاوره هزار راه‌پلیس راه، راهداری راهسازی، معاون عمرانی و استاندار صورت گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول