اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

از سرگیری پروازهای کشورهای خارجی با ازبکستان

نمایندگان بیش از 20 شرکت هواپیمایی کشورهای خارجی آمادگی خودرا برای از سرگیری پروازها با ازبکستان اعلام کردند.

از سرگیری پروازهای کشورهای خارجی با ازبکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، نمایندگان بیش از 20 شرکت هواپیمایی کشورهای خارجی از جمله «ترکیش»، «فلای دبی»، «کره آن ایر»، «آسیانا»، «ایر آستانه»، «ایرفلوت»، «سیبیر» و همچنین «اوزآویا»  آمادگی خودرا برای از سر گیری پروازها با ازبکستان اعلام کردند.

رئیس شرکت «ازبکستان ایرپورتز» گفت: فرودگاه های این کشور خواستار از سرگیری پروازهای بین‌المللی و گسترش همکاری های متقابل در زمینه حمل و نقل هوایی و ارایه خدمات با کیفت است.

«روشن اسماعیل اف» افزود: این اقدام به توسعه گردشگری و صادرات بین کشورها و همچنین افزایش میزان جذب سرمایه گذاری‌ها کمک خواهد کرد.  

وی خاطرنشان کرد: همکاران خارجی آمادگی خودرا برای از سرگیری پروازها به ازبکستان اعلام و پیشنهادات خود را مطرح کردند. نمایندگان آژانس «اوزآویاسیا» و شرکت «ازبکستان ایرپورتز» نیز نظرات خود را برای اجرای برنامه های آینده و تحکیم همکاری‌ها با رعایت تمام اصول بهداشتی ارایه کردند.  

پیشتر مقامات ازبکستان پیشنهاداتی را برای از سرگیری پروازهای بین المللی ارایه کردند. وزارت حمل و نقل ازبکستان با همکاری دیگر وزارت و نهادهای این کشور پیشنهاداتی را برای از سرگیری پروازهای بین المللی با توجه به وضعیت اپیدمیولوژی در کشورهای خارجی تنظیم خواهد کرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول