اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انتخابات مجامع عمومی هلال احمر زنجان با خضور 82 کاندیدا برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به حضور 82 کاندیدا در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان گفت: مراحل دوم و سوم این انتخابات به صورت استانی و ملی در آینده برگزار خواهد شد.

انتخابات مجامع عمومی هلال احمر زنجان با خضور 82 کاندیدا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی ظهر امروز در حاشیه برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر که به صورت سراسری برگزار شد، با اشاره به برگزاری این انتخابات در شهرستان‌های زنجان، ابهر، طارم، خرم‌دره، ماهنشان، خدابنده ایجرود استان زنجان اظهار کرد: این انتخابات با حضور داوطلبان، امدادگران و جوانان برگزار شد تا کاندیداهای مورد نظر خود را برای عضویت در شوراهای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر شهرستان‌ها را انتخاب کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر به صورت چهار سال یکبار برگزار می‌شود، افزود: منتخبان اعضای شوراها، در تدوین سیاست‌ها و راهبردهای کلان جمعیت نقش ایفا کرده و تدوین ترازنامه و بودجه جمعیت  را بر عهده دارند.

وی از برگزاری انتخابات مجامع عمومی استانی جمعیت هلال احمر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اعضای مجمع عمومی جمعیت هلال احمر استان از بین 16 نفر از منتخبان این انتخابات، برگزیده و چهار نفر را به عنوان هیأت مدیره و دو نفر را هم به عنوان بازرسان مجمع انتخاب خواهند کرد.

میرزایی با بیان اینکه مرحله سوم انتخابات برای انتخابات شورای عالی مجمع جمعیت هلال احمر به صورت سراسری برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مجمع برای انتخاب هفت عضو شورای عالی مجمع جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر زنجان با حضور 82 کاندیدا برگزار می‌شود، تصریح کرد: دو نفر از کاندیداهای داوطلب هم برای ریاست شعبات هلال احمر به مدیرعامل جمعیت معرفی می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان هم در حاشیه برگزاری این انتخابات با اشاره به برگزاری این انتخابات، افزود: مشارکت فعالان هلال احمر در این انتخابات یک اقدام در راستای مشارکت مدنی محسوب می‌شود.

خدابخش مرادی نافچی با تاکید بر نقش مهم هلال احمر در حوزه امدادرسانی تصریح کرد: هلال احمر در کنار خدمات امدادی، خدمات اجتماعی و درمانی مورد نیاز را هم ارائه می‌کند.

وی به ساز و کار پیش‌بینی شده برای جمعیت هلال احمر برای مشارکت داوطلبان در اداره امور این سازمان اشاره کرد و گفت: بر اساس این پیش‌بینی‌ها، اعضای جمعیت هلال احمر توان تاثیرگذاری در تصمیم‌گیری‌های سطوح مختلف این سازمان را دارند.

نقش تاثیرگذاری هلال احمر در حوزه درمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر مشارکت قابل توجه نیروهای عضو جمعیت هلال احمر استان زنجان در این انتخابات افزود: این مشارکت یک فرصت جدیدی در حوزه آسیب‌شناسی، خدمت رسانی به موقع و پیشگیری از آسیب در حوادث متعدد احتمالی و حمایت از اقشاری که ممکن است آسیب ببینند، برای داوطلبان فراهم خواهد کرد.

مدیر دفتر رسیدگی به تخلفات جمعیت هلال احمر و رئیس هیأت نظارت بر انتخابات جمعیت هلال احمر هم در حاشیه برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به مشارکت قابل توجه نیروهای هلال احمر در پنجمین دوره انتخابات مجامع اظهار کرد: این حضور سرنوشت دیگری از جمعیت هلال احمر را رقم خواهد زد.

امیر فراتی با بیان اینکه انتخابات مجامع هلال احمر با حضور هیأت نظارت بر انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان شامل مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان، نماینده استاندار و منتخبین هیأت مدیره در سطح استان و شهرستان برگزار شد، گفت: این انتخابات با تأیید صلاحیت 82 نفر از 109 کاندیدایی که برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده بودند در حال برگزاری است.

وی ابراز امیدواری کرد، نتایج این انتخابات منجر به تحقق اهداف عالیه و ارتقای موقعیت جمعیت هلال احمر شود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول