اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نمایندگان مجلس یازدهم به شعارهای خود عمل کنند

امام جمعه بردسکن گفت: نمایندگان مجلس شورای یازدهم باید وفاداری مردم را در خود حفظ کنند و به شعارهای خود عمل کنند.

نمایندگان مجلس یازدهم به شعارهای خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن،  حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی، در اولین نماز جمعه این شهرستان پس از چهارماه  که کشور درگیر ویروس کرونا بود، با تقدیر از عملکرد کادر درمانی کشور و شهرستان بردسکن اظهار کرد: کادر درمانی به‌خوبی پای کار بودند و جانانه سنگ تمام گذاشتند و سربلند این میدان هستند.

امام جمعه بردسکن  افزود:  علیرغم مشکلات اقتصادی مردم ، ملت ایران در اجرای طرح مومنانه  اقدامی را داشتند که همچون دیگر حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب  در تاریخ ثبت شد.

وی با گرامیداشت یاد امام راحل به سه شاخصه امام راحل اشاره کرد وبا بیان اینکه امام در عقلانیت، معنویت و عدالت  در سرچشمه  آن قرار داشتند، اظهار کرد:  عقلانیت در مکتب امام  نمونه بارز آن، معیار وملاک قرار دادن  رای مردم بود .

امینی اعتماد و اطمینان به نظرات مردم را دیگر شاخصه امام در این مکتب نام برد و گفت: کمک به محرومین و سفارش به خدمت به آحاد مردم  نقطه اتصال امام و مردم بود.

وی  به آغاز مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: نمایندگان  مجلس شورای اسلامی باید وفاداری مردم را در خود حفظ کنند وبه شعارهای خود عمل کنند.

امام جمعه بردسکن گفت:  مردم و مدیران باید در کنار یکدیگر باشند  وکم‌کاری‌های یکدیگر را به هم تذکر دهند.

وی با اشاره به اینکه قوه قضاییه به‌خوبی عمل کرده است، اظهار کرد:  رسیدگی به پرونده‌ای که از دل  این قوه در زمان‌های قبلی بود، امتحان  دیگر این قوه در دوره  جدید است که به‌خوبی مورد توجه قرار دارد و باید دست این مفسدان در همه سطوح کشور شناسایی و به‌سزای اعمال خودشان برسند.

امینی گفت: اکنون که بردسکن در وضعیت زرد قرار دارد، همه در اجرای برنامه‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

وی  اظهار کرد:  بعضا روستاهایی در منطقه هستند بدون توجه به ویروس کرونا، برنامه‌های عروسی و تعزیه خود را  به‌صورت طبیعی برگزار می‌کنند، که حتما مدیران اجرایی و بهداشتی ضمن تذکر به متولیان امر در این روستاها، دستورات لازم را  صادر کنند و در صورت عدم توجه از طریق مراجع قضایی اقدام کنند. 

امام جمعه بردسکن خدمات مدیران بهداشتی را برشمرد و گفت: همه باید رعایت  پرسنل بهداشتی را در شهرستان دراین روزهای گرم داشته باشیم تا به‌زودی شاهد ریشه کن کردن  این ویروس در سطح کشور و بلاد اسلامی باشیم.

انتهای پیام/70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول