اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نظارتی بر بازار دیشموک وجود ندارد/ ناظر بازرسی در بخش دیشموک نیست

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به وضعیت نابسامان و افسار گسیخته بازار در بخش دیشموک و کشور گفت:به علت آسیب پذیر بودن مردم از لحاظ مالی وضعیت نابسامانی بازار در بخش دیشموک ملموس تر از سایر نقاط است.

نظارتی بر بازار دیشموک وجود ندارد/ ناظر بازرسی در بخش دیشموک نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: از مصادیق بارز تقوا یاد مرگ و قیامت است.

وی افزود: قیامت وحشت دارد و از دلایل غش کردن امیرالمومنین(ع) درک کردن جایگاه سخت و وحشتناک قیامت است زیرا علم الهی او باعث چنین درکی شده است.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به پیام محبت آمیز مقام معظم رهبری به فرماندهان نفتکش جمهوری اسلامی به ونزوئلا گفت: به همه شما کارکنان و کاپیتان کشتی  نفت کش جمهوری اسلامی خداقوت می‌گویم.

وی افزود: حرکت نفت کشهای جمهوری اسلامی ایران به ونزوئلا کار بزرگ و مهمی بود که موجب سربلندی کشور شد.

راوند ادامه داد: دولت آمریکا کشتی های ایرانی را تهدید کرد اما جمهوری اسلامی ایستاد و ثابت کرد که منطق توپ و تانک و مسلسل دیگر اثر ندارد.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک گفت: با این حرکت تمامی آزادی خواهان جهان فهمیدند که تهدیدات آمریکایی ها طبل توخالی بیش نیست و مردم،سپاهیان،بسیجیان و روحانیت ایران مسلط به سلاح ایمان اند که با آن در برابر دشمنان می ایستند و به جلو پیش می روند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به قتل مرد 46 ساله سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس این کشور گفت: تا امروز بیش از 580 شهر و ایالت آمریکا معترض به تفکر نژاد پرستی و سرمایه داری است.

وی افزود: نفرت به آمریکا در سایر نقاط دنیا هم طنین انداز شد.آمریکایی ها با مدیریت ضعیفشان در مساله کرونا باعث کشته شدن بش از 120 هزار آمریکایی شده است.

راوند ادامه داد:  این موارد نشانه فروپاشی آمریکایی از درون است.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری گفت:رونق و جهش تولید به معنای واقعی در کشور محقق نشده است.

وی افزود: مسئولین باید موانع تولید را برطرف کنند و از خام فروشی فراودرده های نفتی خودداری کنند.

راوند ادامه داد: اگر قوای نظام فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرایی کنند و جلوی خام فروشی گرفته شود باعث رونق و جهش تولید می شود.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به وضعیت نابسامان و افسار گسیخته بازار در بخش دیشموک و کشور گفت: به علت آسیب پذیر بودن مردم از لحاظ مالی  وضعیت نابسامانی بازار در بخش دیشموک ملموس تر از سایر نقاط است.

وی افزود: مردم ناراحت اند و نارضایتی عمومی ایجاد شده است که نانوایی ها و اصناف بازار یا تعطیل اند و یا گران فروش اند.

راوند ادامه داد: مسئولین نظارت کنند، اصلا ناظری در بخش دیشموک نیست که نظارت کنند نه در قوه قضائیه ،نه قوه مجریه و نه مسئولین نظارتی در بخش توجهی ندارند.

امام جمعه دیشموک گفت: مثل اینکه نظارت تعطیل است، چرا نظارت بر بازار نباشد و مردم ناراضی باشند. انتظار هست مسئولین برای رضای خداوند ورود کنند و خدمات دهی به مردم شبانه روزی شود.

وی افزود: مردم به هم رحم کنند در این اوضاع کرونایی مغازه داران سود را کمتر کنند و به همدیگر ظلم نکنند.

خطیب سیاسی عبادی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) در 25 شوال گفت:یکی از شیوه های حکومت زمان امام صادق(ع) تبلیغ شیوه حکومت داری به روش بنی امیه بود.

وی افزود:در آن زمان به روزه و نماز مردم کار نداشتند اما اجازه نمی دادند مردم با شرک، کفر و اقسام آن آشنا شوند.

راوند ادامه داد:دین داری و اسلام ما باید واقعی باشد ، اسلامی دینی است که هم مهر و عطوفت دارد و هم در برابر دشمنان سخت است و محکم.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به فوت دکتر رمضان عبدالله رئیس جهاد اسلامی فلسطین گفت: رمضان عبدالله کسی بود که در جنگ های 8 و 22 روزه طراح جنگ علیه رژیم صهیونیستی بود که دشمن جایزه ای سنگین برای ترور او در نظر گرفتند.

وی افزود: این بزرگمرد جهاد و ایثار خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به معارفه رئیس قبلی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: جا دارد از خدمات چندساله رئیس قبلی تقدیر و برای رئیس جدید آرزوی توفیق داریم.

وی افزود: رئیس جدید می تواند با خدمت به مردم زمینه رضایت خداوند را جلب نماید.

راوند ادامه داد: از زحمات مسئولین بهداشت و درمان در جهت توزیع ماسک و دستکش در نمازهای یومیه و نمازجماعت تقدیر و تشکر می شود.

انتهای پیام/82009

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول