اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خشم مردم آمریکا سرآغاز افول سیاست ظلم و ستم کاخ سفید

امام جمعه سیرجان گفت: فراگیری آتش خشم مردم آمریکا آغازی برای افول و فروپاشی سیاست ظلم و ستم سردمداران کاخ سفید است.

خشم مردم آمریکا سرآغاز افول سیاست ظلم و ستم کاخ سفید

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در اولین نماز جمعه پس از شیوع ویروس کرونادر سال جدید اظهار داشت: اگرچه قتل یک سیاهپوست که مظلومانه زیر پای پلیس آمریکا جان داد بهانه‌ای برای فریاد علیه ظلم و ستم همیشگی کاخ‌نشینان کاخ سفید و رژیم حاکمه آمریکا شد، اما این آتش خشم فرو نمی ‌نشیند تا دامن این مستبدان زورگو را بگیرد.

امام جمعه با بیان اینکه فراگیری آتش خشم مردم آمریکا آغازی برای افول و فروپاشی سیاست ظلم و ستم سردمداران کاخ سفید است،  بیان داشت: مشکلات آمریکا به حدی است که رئیس جمهوری آمریکا قادر به نجات این کشور و رفع مشکلات نیست و اگر ترامپ اعلام می‌کند همه چیز در کنترل است، قطعا یک شعار تبلیغاتی است.

وی در ادامه به نامگذاری سال ۹۹ ‌به نام جهش تولید اشاره کرد و گفت: در ادامه همین مسیرجهش تولید، شعارهای مدیریت جهادی، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی است باید عمل شود وعمل به جهش تولید یعنی فرصت‌ها را از دست نداد و از همه راهکارهای موجود و همراه یکدیگر به این امر مهم اقتصادی رسید.

امام جمعه سیرجان به جنگ اقتصادی استکبار علیه ایران از ابتدای انقلاب اسلامی و به‌ویژه درسال‌های اخیر اشاره  کرد و افزود: امروز دشمن در برابر همبستگی و عزم ملت ایران ناتوان است و همیشه مولفه‌های قدرت یعنی اتحاد و انسجام مردم را هدف قرار می‌دهد که همچنان شکست خورده و مایوس است.

 وی در ادامه از کادر درمان و جامعه پزشکی هم قدردانی کرد و گفت: امروز کشورمان در جبهه مبارزه با ویروسی قرار گرفته که در راس آن کارکنان شاغل در بخش بهداشت و درمان سیرجان تمام وقت و توان خود را برای مبارزه با آن به کار گرفته‌اند تا بتوانند دردهای مردم را کاهش داده و شرایط را به حالت عادی برگردد.

خطیب جمعه سیرجان افزود: مردم باید بیش از پیش اصول بهداشتی را رعایت کنند تا شیوع این بیماری  کنترل شود وهمکاری و همراهی در کنترل و ریشه کردن این ویروس یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا می‌داند و فهمید هرگونه شیطنت آمریکا و ناامن‌ساختن آب‌های آزاد برای تجارت ایران می‌تواند منجر به ناامن‌سازی تجارت‌های بین‌المللی به‌ویژه در خلیج‌فارس، دریای عمان و دریای سرخ شود لذا هرگز از قدرت نظامی و برتر ایران اسلامی غافل نخواهد بود.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول