اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

چهره زشت نژادپرستی، حاکمان آمریکا را رسوا کرد

امام جمعه آزادشهر گفت: این روزها چهره زشت نژادپرستی، حاکمان آمریکا را رسوا کرد، نژادپرستان پست آمریکا و اروپا دنبال حقوق بشر در خاورمیانه هستند، تا مردم این منطقه به‌خشم نیامده‌اند، بیرون بروید.

چهره زشت نژادپرستی، حاکمان آمریکا را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عین‌الله شهابی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: حضرت عیسی (ع) وقتی نبوت خویش رااعلان کرد، فرمود: «وَأَوْصَانِی بِالصَّلَاةِ وَالزَّکَاةِ مَا دُمْتُ حَیًّا» همه انبیا اولین توصیه آنها نماز و زکات بود و تا زنده بودند این توصیه مستمر ادامه داشت، ایجاد عدالت، آبادانی، رفع فقر و نابرابری عمل به فریضه زکات است.
وی تصریح کرد: خدا را شاکریم بعد هفته‌ها مؤمنین کنار هم در مصلا برای اقامه نماز جمعه جمع شدند نمازی که شکوه و عظمت خاصی به نظام حکومت اسلامی می‌دهد.

* مساجد و مصلی‌های ما در بحران کرونا خوب درخشیدند
امام جمعه آزادشهر گفت: هر چند مصلی‌ها و مساجد ما درهایش باز و محل رزمایش کریمانه مؤمنین بود، مساجد و مصلی‌های ما در بحران کرونا خوب درخشیدند.
شهابی افزود: این روزها چهره زشت نژادپرستی حاکمان آمریکا را رسوا کرد، نژادپرستان پست آمریکا و اروپا دنبال حقوق بشر در خاورمیانه هستند، تا مردم این منطقه به‌خشم نیامده‌اند، بیرون بروید.
وی با قدردانی از خدمات و زحمات دکتر ابراهیمی نماینده سابق این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در دوران نمایندگی آرزوی موفقیت ایشان را در جایگاه‌های دیگر از خداوند خواستار شد.
امام جمعه آزادشهر به نماینده فعلی این شهرستان در مجلس شورای اسلامی آقای کوهساری که با شعار مستقل ورود پیدا کرد تبریک گفت و یادآور شد: امیدواریم در دوران مسولیت چهار ساله با وفاق و همدلی و تلاش بی‌وقفه تحولی خوب در عرصه‌های مختلف برای منطقه به وجود آید.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول