اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امکان بهره‌گیری دانش‌آموزان بیش از 1000 روستا از شبکه «شاد» فراهم شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از روند اتصال ۱۱۶ روستای استان خراسان رضوی به شبکه ملی اطلاعات به صورت ویدئو کنفرانس‌ رونمایی کرد و گفت: با این افتتاح دانش آموزان ۱۰۳۴ روستای دیگر می‌توانند از شبکه آموزشی شاد استفاده کنند.

امکان بهره‌گیری دانش‌آموزان بیش از 1000 روستا از شبکه «شاد» فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دقایقی پیش محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از روند اتصال ۱۱۶ روستای خراسان رضوی به شبکه ملی اطلاعات  به صورت ویدئوکنفرانس رونمایی کرد.

وی این مهم را در جهت عدالت ارتباطی برشمرد و افزود: با این افتتاح دانش آموزان ۱۰۳۴ روستای دیگر می‌توانند از شبکه آموزشی شاد استفاده کنند و آموزش هایشان مستمر شود، همچنین دانشجویان، کارآفرینان و بیشتر افراد این روستاها می‌توانند از اینترنت در جهت پیشبرد فعالیت‌هایشان‌ استفاده کنند.

توسعه کشور با توسعه روستاها محقق می شود 

در ادامه مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور بیان کرد: توسعه پایدار در گروی توسعه متوازن در تمام کشور است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با انتقاد از توزیع نامناسب امکانات، توجه به اقتصاد روستا، حمایت از کارآفرینان روستایی، توجه به توسعه گردشگری روستایی از طریق تقویت روستاهای هدف گردشگری، اعطای تسهیلات به طرح‌های اقتصادی و اشتغال زایی دهیاری‌ها و تقویت شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها را از اولویت‌های ضروری کشور برشمرد. 

وی افزود: خوشبختانه اکنون تصمیمات خوبی گرفته شده است که امیدواریم با فعالیت‌های پایدار شاهد پیشرفت روز افزون‌ کشورمان باشیم.

انتهای پیام/70071/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول