اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بیش از ۵۰تن خشکبار احتکاری در قرچک کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از۵۰تن انواع خشکبار احتکار شده از یک انبار درشهرستان قرچک خبر داد.

بیش از ۵۰تن خشکبار احتکاری در قرچک کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی مأموران پلیس امنیت اقتصادی در تحقیقات میدانی از فعالیت فردی در زمینه احتکار خشکبار در انبار یک واحد صنفی در شهرک صنعتی قرچک با خبر شدند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و هماهنگی با دستگاه قضائی انبار مذکور شناسایی و در بازرسی از آن بیش از۵۰ تن انواع خشکبار احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰میلیارد ریال برآورد شده است، بیان داشت: فرد محتکر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سردار عزیزی در پایان با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان وظیفه شناس خواست تا در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی مورد نیاز مردم، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدامات قانونی لازم در این رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول