اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

زمان‌بندی دقیق تکمیل آبرسانی غیزانیه اعلام شود

بعد از اعلام زمان‌بندی‌های متفاوت از سوی استاندار خوزستان برای تکمیل طرح آبرسانی به غیزانیه، دانشجویان اهوازی خواستار مشخص شدن زمان‌بندی دقیق تکمیل آن شدند.

زمان‌بندی دقیق تکمیل آبرسانی غیزانیه اعلام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، استاندار خوزستان روز گذشته از اتمام فاز دوم پروژه آبرسانی به غیزانیه در ۵۰ روز آینده خبر داد و این در حالی است که او ۲۰ روز قبل و پس از حادثه غیزانیه از تکمیل پروژه طی یک ماه خبر داده بود.

این اظهارات استاندار خوزستان در حالی است که هفته گذشته وزیر نیرو در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو اعلام کرد این طرح تا پایان فصل تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

در این راستا، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در نامه‌ای به صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان خواستار ارائه زمان‌بندی دقیق تکمیل پروژه آبرسانی به غیزانیه، مطالعات و نحوه تامین منابع مالی آن شدند.

متن این نامه به این شرح است:

سلام علیکم

احتراما باتوجه به مصاحبه استاندار محترم خوزستان،  در آئین افتتاح فاز اول طرح آبرسانی به روستا های بخش غیزانیه، که فرمودند:(در حال حاضر تأمین آب برای 37 روستای بخش غیزانیه امکان پذیر شده است و در ادامه افزودند: 12 روستا بصورت شبانه روزی، 18 روستا حداقل 10 ساعت در روز و 7 روستا در دهستان مشرحات در بعداز ظهر از آب برخوردار می شوند). لذا از جنابعالی درخواست میگردد جهت شفاف سازی و تبیین شبهات پیش آمده نسبت به ارسال پاسخ موارد ذیل اقدام بفرمایید.

1.اسامی روستاهایی که در فاز اول، آبرسانی به آنها صورت گرفته است را اعلام بفرمایید تا باحضور میدانی جنبش دانشجویی و فعالین رسانه، خدمات صورت گرفته به افکار عمومی نشان داده شود.

 2. اعتبارات جذب شده برای انجام پروژه مذکور به چه میزان بوده و از کدام منابع اختصاص پیدا کرده است؟

 3.نسخه ای از مطالعات طرح و فاز بندی‌های آن در راستای دسترسی آزاد به اطلاعات ارسال بفرمایید تا مشخص گردد زمان بندی و فازبندی های اعلام شده چه میزان بر اساس مطالعات انجام شده منطبق بوده است.

 4. فازهای بعدی در چه زمانی به بهره برداری میرسد و به تفکیک هر کدام آبرسانی به کدام روستاها را انجام میدهند؟

پیشاپیش از همکاری شما که موجب جلب اعتماد افکار عمومی میشود، کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول