اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده میبد: برخورد شعاری با آسیب فضای مجازی/ متولیان فرهنگ هم‌افزایی ندارند

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: متاسفانه در حوزه برخورد با آسیب‌های فضای مجازی اقدامات، شعاری است و در این زمینه کرامت خانواده‌ها حفظ نمی‌شود.

نماینده میبد: برخورد شعاری با آسیب فضای مجازی/ متولیان فرهنگ هم‌افزایی ندارند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدجلیل میرمحمدی در جریان گزارش وزیر ارشاد در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 25 خرداد 99) گفت: مشکل جدی که ما امروز در سطح کشور با آن مواجه هستیم عدم حمایت جدی از نهادهای مردمی است که در فعالیت‌های قرآنی مشغول به کار هستند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس اظهار داشت: ‌متاسفانه برنامه مدون و خوبی برای حمایت از این فعالیت‌ها وجود ندارد  به گونه‌ای که این نهادهای مردمی برای فعالیت‌های حداقلی خود با مشکلات بسیار ساده در حوزه اعتباری مواجه هستند.

وی افزود:درخواست ما این است که برای رفع این مشکل به طور جد اقداماتی صورت گیرد.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی فضای مجازی لجام گسیخته‌ای است که امروز خانواده‌ها را مورد حمله خود قرار داده و ضرورت دارد یک تدبیر اساسی برای این موضوع اندیشیده شود و رفع این مشکل از جانب مسئولان مربوطه جنبه شعاری دارد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس اظهار داشت: در این ماجرا نه کرامت خانواده‌ها حفظ می‌شود و نه جوانان محفوظ می‌مانند. شرایط ویژه‌ای که برای این موضوع وجود دارد متاسفانه نگران کننده است و همه دلسوزان نظام هم برای این قصه جدا نگران هستند.

وی افزود: موضوع بعد عدم هماهنگی و هم افزایی بین نهادهایی است که متولی فرهنگ در کشور هستند. متاسفانه هر کسی راه خود را می‌رود و این باعث شده خروجی کار در حوزه فرهنگ خروجی مناسبی نباشد.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: در مورد جمعیت ومسائل جمعیتی که بارها رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند متاسفانه برنامه مدونی که خروجی مناسبی در این زمینه داشته باشد از مسئولان امر دیده نمی‌شود و شرایط به گونه‌ای است که همه در این زمینه احساس خطر می‌کنند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس اظهار داشت: در حوزه سرانه کتابخوانی و سرانه کتابخانه‌ها در کشور شرایط مساعدی وجود ندارد؛ باید برای کتابداران به طور ویژه نگاه خاصی وجود داشته باشد تا این قشر هم بتواند با انگیزه کار خود را انجام دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول