اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

همکاری مشترک دانشگاه فردوسی و هیأت تنیس خراسان رضوی

رئیس هیأت تنیس خراسان رضوی گفت: تصمیم داریم با استفاده از برند دانشگاه فردوسی در راستای گسترش و تحقق اهداف ورزشی این رشته همکاری‌های مشترکی داشته باشیم.

همکاری مشترک دانشگاه فردوسی و هیأت تنیس خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هیأت تنیس خراسان رضوی، محمدرضا تدین از برگزاری نشست مشترک با مهتاب معظمی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد خبرداد و اظهار کرد: طی نشستی که با رییس دانشکده تربیت بدنی و جمعی از اساتید دانشگاه فردوسی مشهد و اعضای هیأت تنیس خراسان رضوی داشتیم تصمیم براین شد که با استفاده از برند دانشگاه فردوسی در راستای گسترش و تحقق اهداف ورزشی این رشته همکاری‌های مشترکی داشته باشیم.

رئیس هیأت تنیس خراسان رضوی درخصوص برگزاری مسابقات هیأت تنیس استان اظهار کرد: پس از اجازه آغاز فعالیت رشته تنیس در خراسان رضوی با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات و مربیان هیأت تنیس قرار براین شد تا جام آدینه را هر هفته برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ۱۶ خرداد ماه نخستین مرحله مسابقات جام آدینه در بخش آقایان در زمین تنیس مجموعه ورزشی سجاد باحضور ۲۹ شرکت کننده برگزار شد که در پایان این مسابقات مهدی بهبودی توانست عنوان نخست این رقابت‌ها را از آن خود کند.

تدین همچنین خاطرنشان کرد: ۲۳ خرداد ماه نیز هفته دوم مسابقات جام آدینه آقایان برگزار که در پایان محسن طاهری عنوان نخست را از آن خود کرد و پس از آن محمدرضا پیراسته در جایگاه دوم قرار گرفت، مهدی بهبودی و نیما حیدریان نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند، لازم به ذکر است که سرداوری این مسابقات بر عهده اردلان عبدالحسین زاده بود.

رئیس هیأت تنیس خراسان رضوی از برگزاری جام آدینه در بخش بانوان خبرداد و افزود: نخستین مسابقات جام آدینه در بخش بانوان هم در هتل ثامن مشهد برگزار که در پایان پرستو رجب خانی عنوان نخست را از آن خود کرد، اعظم صمدی در جایگاه دوم ایستاد و پس از آن فرناز فرزانه و هما باقری عنوان سوم مشترک را بدست آوردند، سرداوری این مسابقات نیز برعهده الناز علیایی بود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی این هیأت تصریح کرد:  با توجه به شیوع کرونا و دور شدن خانواده‌ها از ورزش تلاش کردیم آموزش این رشته را که جزو کم برخوردترین رشته‌ها است زیر نظر بهترین مربیان استان و کشور در دوره‌های آموزشی از رده سنی ۶ سال به بالا را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول