اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شاهد رانت خواری موسسات آموزشی در کشور هستیم

نماینده مردم شیراز در مجلس با انتقاد از اینکه دانشگاه فرهنگیان قربانی جریانات سیاسی شده است، گفت: متأسفانه امروز شاهد رانت خواری مؤسسات آموزشی هستیم که باید وزیر فرصت برخورد با آنها را پیدا کند.

شاهد رانت خواری موسسات آموزشی در کشور هستیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جلسه علنی و پس از گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان اظهار داشت: در دولت روحانی وزارت آموزش و پرورش، در اولویت نبوده است و متأسفانه این وزارتخانه حاشیه‌ای و فاقد اولویت است.

وی افزود: سزاوارترین اقدام آقای حاجی میرزایی آن است که وزارت آموزش و پرورش در اولویت وزارتخانه‌های دولت قرار گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: رویکرد صرفا سیاسی و جولانگاه شدن وزارت آموزش و پرورش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد هستیم،‌ ضمن این که وزیر باید توضیح دهد که این وزارتخانه که مرکز تربیت و آموزش کشور است، محل جولانگاه جریانات معلوم الحال شده است.

عزیزی خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: چه حجتی داشتید که فرزند شهیدی که مدیرکل آموزش و پرورش شیراز بوده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یک شبه برکنار کردید و فرد معلوم الحال دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جایگزینش کردید؟

وی با بیان این که سازمان دانش‌آموزی حیاط خلوت چه کسی شده است، افزود: امروز شاهد رانت خواری مؤسسات آموزشی در کشور هستیم و اگر وزیر آموزش و پرورش وقت کرد و جریانات سیاسی به وی اجازه دادند می‌تواند به این رانت‌خواری‌ها ورود کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان قربانی جریانات سیاسی شده است و از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم مانع این اقدامات شود؛ چراکه خبرهای بدی از این دانشگاه به گوش می‌رسد.

عزیزی گفت: چرا وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عملیاتی نمی‌کند و چرا باید نیروهای نهضتی و حق التدریسی احساس تبعیض کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز سند تحول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فقط در سخنرانی‌ها می‌بینیم و انتظارمان از وزارت آموزش و پرورش در نظام اسلامی آن است که در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول