اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آموزش کشور نباید به سمت خصوصی‌سازی برود

نماینده مردم بستان آباد در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش کشور نباید خیلی به سمت خصوصی‌سازی برود زیرا فرزندان ملت امانت در اختیار این وزارتخانه هستند.

آموزش کشور نباید به سمت خصوصی‌سازی برود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جلسه علنی و بعد از گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان اظهار داشت: شبکه شاد باید با توزیع اینترنت در مناطق محروم توسعه پیدا کند.

وی افزود:‌ اجرای رتبه بندی معلمان شروع خوبی داشت ولی شاهد تفاوت‌های قابل توجهی در زمینه حقوق‌های آنها هستیم که باید سریعا رفع شود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس تصریح کرد: آموزش کشور نباید خیلی به سمت خصوصی سازی برود زیرا فرزندان ملت امانت در اختیار این وزارتخانه هستند و نباید به جاهای نامربوط سپرده شوند.

نوری قزلجه اظهار داشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان از جمله اقداماتی است که باید در دستورکار این وزارتخانه قرار گیرد.

وی افزود: مشکل استخدام نیروهای حق التدرسی و نهضت سوادآموزی از اهمیت بالایی برخوردار است، ضمن این که آموزش ضمن خدمات معلمان هم نباید در این وزارتخانه مغفول بماند. این در حالی است که ما در مناطق محروم دچار کمبود نیروی انسانی هستیم.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس خاطرنشان کرد: باید برای مناطق محروم سهمیه‌ای ویژه در دانشگاه فرهنگیان دیده شود تا آن مناطق دچار کمبود نیروی انسانی نشوند. همچنین در مدارس مناطق محروم کشور دچار کمبود اقلام آموزشی هستیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول