اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ادامه نهضت آسفالت در محلات کم‌برخوردار شهر دوگنبدان

شهردار دوگنبدان از اجرای علمیات روکش آسفالت در محلات کم‌برخوردار شهر دوگنبدان خبراد.

ادامه نهضت آسفالت در محلات کم‌برخوردار شهر دوگنبدان

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از اجرای عملیات روکش آسفالت در محلات کم برخوردار در بافت فرسوده دوگنبدان خبر داد.

 وی با بیان اینکه  ساکنان محلات کم برخوردار شهر دوگنبدان مسیر دسترسی مناسبی برای تردد  و عبور و مرور  نداشتند، گفت:  در راستای خدمات رسانی بهتر و ایجاد عدالت اجتماعی تپه محله رادک دوگنبدان  از محل اعتبارات باز آفرینی شهری آسفالت شد.

 شهردار دوگنبدان  با اشاره به اجرای طرح نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان گفت: طی سنوات گذشته بازسازی منازل محلات بافت فرسوده و حفاری‌های دستگاه های اجرایی جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به ساکنین این مناطق، مشکلات عدیده‌ایی مازاد بر فرسودگی معابر موجود ایجاد نمود.

 شهردار دوگنبدان با اشاره به مشکلات زیرسازی، فرسوده یا خاکی بودن بخش عمده‌ای از معابر شهر دوگنبدان تصریح کرد: اولویت شهرداری در سالجاری در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای است.

 ظفری ابراز کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت  با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، آسفالت خیابان‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

 ظفری  با اشاره به اینکه معابر و کوچه‌های محلات بافت فرسوده دوگنبدان به دلیل داشتن شیب تند و کم عرض و باریک  بودن، تردد ماشین آلات راهسازی  در این معابر بسیار سخت بود، عنوان کرد: بر اساس آنچه که به ساکنان این محلات  کم برخوردار وعده داده شده بود و در راستای ایجاد عدالت اجتماعی  عملیات روکش آسفالت معابر بافت فرسوده محله سادات حدفاصل چهار راه فرمانداری تا خیابان تربیت معلم کوچه های وصال 3،7،8،9،10، و11  و تپه رادک دوگنبدان از محل اعتبارات بازآفرینی شهری صورت گرفت.

شهردار دوگنبدان ابراز کرد: برخی از محلات شهر دوگنبدان بیش از 40 سال است که آسفالت نشده است.

شهردار دوگنبدان با تاکید براینکه آسفالت معابر شهردوگنبدان با بالاترین کیفیت انجام می شود، افزود:مدیریت شهری دوگنبدان در اجرای آسفالت کیفیت را فدای کمیت نخواهد کرد و با همراهی و تعامل مردم شاهد اجرای مناسب و درست اجرای آسفالت با کیفیت بالا در سطح شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول