اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حق و حقوق وقف توسط دستگاه‌های بدهکار پرداخت شود

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت احیای موقوفات و پرداخت حق و حقوق وقف تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های بدهکار موقوفات باید حق و حقوق وقف را پرداخت کنند.

حق و حقوق وقف توسط دستگاه‌های بدهکار پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا شریعتی در دیدار با حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجموعه اوقاف استان در خدمت رسانی به مردم و احیای موقوفات گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا شاهد خدمات رسانی خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان به مردم بودیم و در همین راستا کارگاه‌های تولید ماسک در بقاع متبرکه استان راه‌اندازی شده بود.

وی به فعالیت‌های اجتماعی اوقاف در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی در راستای رزمایش ضیافت همدلی اقدام خداپسندانه‌ای بود که به گفته مسؤولان اوقاف 12 هزار بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.

نماینده مردم شهرستانهای نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت مسئله وقف و احیای موقوفات اشاره کرد و گفت: بیشتر موقوفات مازندران مربوط به اهل بیت و امام حسین(ع) است و همین مسئله وظیفه ما را سنگین کرده است تا حافظ موقوفات اهل بیت(ع) باشیم.

این مسؤول بر ضرورت احیای موقوفات و پرداخت حق و حقوق وقف توسط مردم و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های بدهکار موقوفات باید حق و حقوق وقف را پرداخت کنند و عدم پرداخت حق موقوفه اشکال شرعی دارد.

شریعتی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی حامی موقوفات و سازمان اوقاف هستیم، خاطرنشان کرد: در احیای موقوفات باید حق مردم و حق وقف بر اساس قانون لحاظ شود و اینطور نباشد که حق یک کدام از آنها تضییع شود.

وی گفت: در احیای موقوفات و برطرف کردن مشکلات مردم این آمادگی را داریم که هرکجا نیاز به حضور ما باشد حضور پیدا کنیم و پیگیری‌های لازم را داشته باشیم.
انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول