اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

توهم پلیس کالیفرنیا یک لاتین تبار را به کشتن داد

ماموران پلیس جنوب کالیفرنیا یک لاتین تبار مظنون به حمل سلاح را نزدیک یک پمپ بنزین به قتل رساندند.

توهم پلیس کالیفرنیا یک لاتین تبار را به کشتن داد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک لاتین تبار  در آمریکا  به  ظن حمل سلاح  از سوی ماموران پلیس  روز شنبه به وقت محلی به قتل رسید.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» پلیس کالیفرنیای جنوبی اعلام کرد که  شبانگاه شنبه به وقت محلی یک مظنون به حمل سلاح  با شلیک گلوله ماموران پلیس کشته شد. ماموران  پلیس مستقر در «سن برناردینو» به دنبال برخی گزارش‌ها نزدیک یک  پمپ بنزین حضور یافته  و به ظن حمل سلاح  به سمت این شخص  شلیک کرده و او را مجروح ساختند. پلیس مدعی شده که گزارش‌هایی را مبنی بر حمل سلاح از سوی این شخص دریافت کرده بود.

 به دنبال تیراندازی پلیس و جراحت فرد مظنون، نیروهای پلیس او را به بیمارستان انتقال دادند اما وی جان خود را از دست داد. پلیس اعلام کرده که مقتول یک لاتین تبار بوده ، اما برخی گزارش‌های اولیه از سفید پوست بودن وی حکایت دارد.

فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نیز نشانه گیری اسلحه ماموران پلیس به سمت این شخص  را نشان می‌دهد. در تصاویر منتشر شده از این ماجرا برخلاف ادعای پلیس، نشانی از حمل اسلحه از سوی این فرد مشاهده نمی‌شود. پلیس کالیفرنیای جنوبی به مشخصات بیشتر مقتول و حتی نام او نیز هیچ اشاره‌ای نکرده است.

در حالی‌که هنوز تظاهرات علیه قتل «جورج فلوید» سیاه پوست آمریکایی که چندی قبل به دست ماموران پلیس شهر «مینیاپولیس» کشته شد ادامه دارد، رسانه‌ها شنبه شب نیز از قتل یک سیاه پوست دیگر در این کشور خبر دادند.

 «دفتر تحقیقات ایالت جورجیا» به نقل از اداره پلیس شهر «آتلانتا» از کشته شدن یک مرد سیاه پوست حین پارک خودرو در محوطه یک رستوران در جمعه شب به وقت تهران خبر داد. در جریان این حادثه نیروهای پلیس با شلیک یک کلت برقی این فرد را کشتند. (جزئیات بیشتر)

چندی قبل نیز «جورج  فلوید» سیاه پوست آمریکایی به دست ماموران پلیس شهر «مینیاپولیس» کشته شد که پیامدهای منفی بسیاری برای دولت آمریکا تاکنون به همراه داشته و در اقصی نقاط جهان موجب برپایی تظاهراتی در اعتراض به نژادپرستی شده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول