اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت تقویت پایش تصویری در مناطق آلوده مواد مخدر در نکا/ شناسایی 5 نقطه آلوده

فرماندار شهرستان نکا گفت: تقویت پایش تصویری در مناطق آلوده از برنامه‌های مهم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد است و همه دستگاه‌های مربوط باید برنامه‌های مدون و عملیاتی تهیه و به فرمانداری ارسال کنند.

ضرورت تقویت پایش تصویری در مناطق آلوده مواد مخدر در نکا/ شناسایی 5 نقطه آلوده

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، عبدالجواد توحیدی‌مقدم صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی دامنه گسترده‌ای دارد و برای کاهش آن نیازمند عزم ملی و استانی داریم.

 وی خاطرنشان کرد: ما نیازمند به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها در عرصه کاهش آسیب،های اجتماعی اعتیاد داریم و نقش رسانه‌ها بیش از گذشته برای کاهش این آسیب‌ها در راستای آگاه‌سازی خانواده‌ها مؤثر است.

توحیدی مقدم گفت: شهرستان نکا پنج نقطه آسیب‌پذیر مواد مخدر وجود دارد که با نشست‌های شورای مبارزه با مواد مخدر استان تصمیم‌گیری خوبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده است.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: در سال گذشته ۱۰ نشست شورای مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی مرتبط در سطح شهرستان برگزار شد و این نشان می‌هد که نگاه ویژه‌ای برای کاهش آسیب‌ها در شهرستان وجود دارد.

*ضرورت تقویت پایش تصویری در مناطق آلوده 

این مسؤول بیان کرد:  تقویت پایش تصویری در مناطق آلوده را از برنامه‌های مهم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد اعلام کرد و از همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خواست تا برنامه‌های مدون و عملیاتی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر تهیه و به فرمانداری ارسال کنند.

وی در پایان اعلام کرد: راز و رمز موفقیت در تحقق برنامه‌ها، هم‌افزایی و آرامش در شهرستان است که با توسعه اقدامات پیشگیری، فرهنگی و مقابله‌ای شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان باشیم.


انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول