اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز سنجش سلامت دانش‌آموزان کلاس اولی‌ از 20 تیرماه/ 29 پایگاه در کرمانشاه فعال است

مدیر کل آموزش و پروش استان کرمانشاه با اشاره به به آمادگی 26 پایگاه ثابت و 13 پایگاه سیار برای سنجش دانش‌آموزان پایه اول، گفت: زمان و مکان مراجعه سنجش سلامت نوآموزان دبستانی اطلاع‌رسانی می‌شود.

آغاز سنجش سلامت دانش‌آموزان کلاس اولی‌ از 20 تیرماه/ 29 پایگاه در کرمانشاه فعال است

مجید یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی 99 ـ 1400، اظهار داشت: خانواده‌ها نگران وضعیت تحصیلی فرزندان در سال جدید و نحوه ثبت‌نام آن‌ها نباشند.

وی در رابطه با ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های اول، گفت: ثبت‌نام‌ها متولدین نیمه دوم 92 و نیمه اول 93، از این پایه شروع شده و تا آخر مردادماه هم ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به آمادگی 26 پایگاه ثابت و 13 پایگاه سیار برای سنجش نوآموزان پایه اول اشاره و بیان کرد: 12 پایگاه از این تعداد در شهر کرمانشاه و یک پایگاه تخصصی در کل استان بدین منظور آماده شده است.

وی از آمادگی این پایگاه‌های سنجش خبر داد و تصریح کرد: این مکان‌ها ضدعفونی شده و 10 درصد ماسک و وسایل بهداشتی برای استفاده ارباب رجوع در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم.

یزدان‌پناه زمان آغاز سنجش را از 20 تیرماه اعلام کرد و گفت: مراجعه اولیه به اطلاع خانواده‌های می‌رسد، زمان و روز و پایگاه آن مشخص است، لطفا والدین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: میان پایه‌ها برای ثبت‌نام نیازی ندارند ثبت‌نام اتوماتیک‌وار انجام می‌شود و ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم و دهم نیز از اوایل تیرماه تا پایان شهریورماه انجام می‌شود.

یزدان‌پناه در خصوص چگونگی برگزاری دو آزمون حضوری استعداد درخشان و تیزهوشان، اضافه کرد: آزمون مدرسه نمونه دولتی برای کلاس دهم 20 تیرماه و آزمون تیزهوشان در پایه هفتم و دهم در 27 تیرماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان کارت ورود به جلسه را سه روز قبل از امتحان تحویل بگیرند، سالن‌ها با فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی، آماده برگزاری آزمونی سالم است.

وی در خصوص بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید، گفت: تابع دستور‌العمل وزاتخانه و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و در خصوص هر گونه روش بازگشایی آموزش و پرورش استان آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول