اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه تهران اعلام شد

دانشگاه تهران با انتشار اطلاعیه‌ای فرایند برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه برای نیم سال تحصیلی جاری ۹۸-۹۹ را تشریح کرد.

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، این دانشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای فرایند برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه برای نیم سال تحصیلی جاری ۹۸-۹۹ را تشریح کرد.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران، اطلاعیه شماره (۲) برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ را به شرح زیر صادر کرد:

ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانشجویان عزیز و همکاران گرامی و تشکر از همراهی شما در تداوم آموزش در شرایط ویژه نیم سال جاری، حوزه آموزشی دانشگاه تلاش کرده است با تاکید بر حفظ سلامت دانشجویان و همکاران گرامی، کیفیت و ادامه آموزش را هم در راستای سیاست‌های آموزشی خود لحاظ کند.
ارزیابی تحصیلی دانشجویان در نیم سال جاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی بصورت غیرحضوری و در مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی به دو شیوه حضوری و یا غیرحضوری است. در مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی، ارزیابی پایانی بر مبنای نظر استاد درس مربوط بوده و شیوه ارزشیابی (ارزیابی مستمر در طول ترم، امتحان برخط، امتحان حضوری، …) به اعضای محترم هیأت علمی تفویض گردیده است.
بر اساس نظرسنجی به عمل آمده برخی از اساتید، شیوه آزمون غیرحضوری و برخی دیگر شیوه آزمون حضوری را انتخاب نموده‌اند. لذا با توجه به تمایل برخی از اعضای هیأت علمی به آزمون حضوری، دانشجویان ساکن تهران و قم در دانشکده محل تحصیل خود و سایر دانشجویان، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با دانشگاه پیام نور در یکی از مراکز منتخب پیام نور نزدیک محل سکونت خود آزمون خواهند داد.
فهرست حوزه‌های امتحانی در سامانه جامع آموزش (سامانه گلستان) برای دانشجویان دوره کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی و یا دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که دروس جبرانی در مقطع کارشناسی دارند، بارگزاری شده و قابل انتخاب است.

امتحانات حضوری دروس مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی طبق تقویم آموزشی و برنامه زمان‌بندی اعلام شده برای هر درس، از تاریخ ۰۵/‏۰۴/‏۱۳۹۹‬ برگزار خواهد شد. ضروری است تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی با مراجعه به سامانه جامع آموزش (سامانه گلستان) فقط یکی از مراکز مندرج در لیست را به عنوان محل برگزاری امتحانات خود مشخص نمایند. در خصوص دروس تعیین شده برای امتحان حضوری، دانشجو بایستی در تاریخ و ساعت هر امتحان بر اساس تقویم آموزشی در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشد. لازم به ذکر است توضیحات مربوط به تعیین حوزه / محل آزمون و سایر موارد ضروری در سامانه جامع آموزش (سامانه گلستان) ارائه گردیده است. امتحانات حضوری با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزاری امتحانات و بر اساس تصمیم استاد درس مربوطه به صورت تشریحی، تستی و یا ترکیبی از تستی و تشریحی خواهد بود.
دانشجویان دوره کارشناسی که دروس گروه معارف اسلامی را به عنوان دروس عمومی اخذ نموده‌اند با مراجعه به درس‌های دارای امتحان حضوری دانشکده معارف و اندیشه اسلامی از وضعیت امتحان پایانی خود اطلاع حاصل نمایند. 
امتحانات غیرحضوری کارشناسی ارشد، دکتری و آن بخش از دروس مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی که به صورت حضوری برگزار نمی‌شود، بصورت ارزیابی مستمر در طول ترم (تمرین، پروژه، کوئیز، …) و آزمون الکترونیکی برخط انجام خواهد شد. امتحانات برخط نهایی بر اساس تقویم آموزشی و برنامه زمانی امتحانات برگزار خواهد شد. چنانچه به هر دلیلی آزمون مربوطه در تاریخ مقرر برگزار نشود، استاد درس مربوطه حداکثر تا پایان تیرماه هماهنگی و اقدام لازم نسبت به انجام آزمون مربوطه را به عمل آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول