اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احتمال لغو مراسم‌ حضوری شهادت امام صادق (ع)/ مراسم مجازی را در برنامه داریم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از احتمال لغو برنامه‌های حضوری شهادت امام صادق (ع) در همدان خبر داد.

احتمال لغو مراسم‌ حضوری شهادت امام صادق (ع)/ مراسم مجازی را در برنامه داریم

حجت الاسلام هادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای اجرای مراسم‌ بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) به صورت حضوری انجام شده بود اما  تصمیم دیگری گرفته شده است اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم در برگزاری دسته‌جات عزاداری و اعزام هیات‌ها و مبلغین به مناسبت سالروز شهادت انجام شده بود اما از دو روز اخیر مجدد استانداری به دلیل تغییر شرایط استان نسبت به بیماری کرونا برگزاری اجتماعات را منع کرده است.

وی بیان کرد: با این شرایط برگزاری مراسم‌ها را به شهرستان‌ها واگذار کرده‌ایم تا آنها با هماهنگی بیشتری با ستادهای مقابله با کرونا برنامه ریزی لازم را انجام دهند و به هر میزان که اجازه کار دارند، اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان  با اشاره به اینکه طبق مجوز قبلی که منعی برای برگزاری مراسم‌ها با رعایت پروتکل‌ها نبود برنامه‌ریزی لازم انجام شده بود اما اکنون روند تغییر کرده است خاطرنشان کرد: از روز گذشته بار دیگر اجتماعات منه شده و ما تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه بیماری کرونا تمام برنامه‌ریزی‌های را به هم ریخته است گفت: هیات‌های حسینی هم شب شهادت و هم شام شهادت امام صادق(ع) برنامه داشتند که فعلا وضعیت مبهم مانده تا نظر ستادهای کرونا را بگیریم و بعد تصمیم بگیریم چه میزان کار انجام دهیم.

وی بیان کرد: هیات‌های شبکه‌های مجازی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) برنامه دارند اما چون زمینه برگزاری برنامه‌های حضوری نیز فراهم شده بود در این زمینه نیز برنامه ریزی کرده بودیم که در حال حاضر منوط به تصمیم ستادهای مقابله با کروناست تا برگزار شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول