اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بخشودگی جرایم مالیاتی آذربایجان‌غربی تا سقف 100 درصد

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با بیان اینکه این بخشودگی ویژه با هدف حمایت از تولید و فعالان اقتصادی در شرایط بیماری کرونا صورت می گیرد، گفت: بخشودگی ها به صورت پلکانی و بیشترین میزان بخشودگی متعلق به خردادماه است.

بخشودگی جرایم مالیاتی آذربایجان‌غربی تا سقف 100 درصد

حسن کوماسی درگفتوگو با خبرنگار فارس دد ادومیا اظهار داشت: مؤدیانی که تاریخ ابلاغ برگ قطعی مالیاتی آنها تا 98.10.31 است، به شرط پرداخت بدهی مالیاتی تا پایان خرداد ماه، می توانند از بخشودگی 90 درصدی برای واحد های تولیدی و 80 درصدی برای سایر مؤدیان استفاده کنند.

وی افزود: درصد این بخشودگی برای مؤدیانی که برگ قطعی مالیاتی آنها از تاریخ 98.11.1 تا 99.3.31 به آنها ابلاغ شده، در صورت پرداخت تا پایان خرداد ماه به میزان 100 درصد برای واحدهای تولیدی  و غیر تولیدی است.

مدیرکل دستگاه مالیاتی استان اضافه کرد: بخشودگی با شرایط فوق الذکر برای 8 گروه آسیب دیده از بیماری کرونا تا پایان تیر ماه تمدید می شود.

وی اظهار داشت: مؤدیانی که برگ قطعی آنها از تاریخ 1399.4.1 ابلاغ می شود نیز در صورتی که حداکثر تا یک ماه پس از تاریخ ابلاغ ، مانده بدهی مالیاتی خود را پرداخت کند از بخشودگی جرایم مالیاتی به میزان 100 درصد برخوردار می شود.

کوماسی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در این زمینه افزود: مهلت پرداخت بدهی مالیاتی جهت استفاده از بخشودگی 100 درصد جرایم قابل بخشش برای 8 گروه مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا 2 ماه پس از ابلاغ برگ قطعی از تاریخ 1399.4.1 است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول