اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حدیث جهاد ؛ حدیث انقلاب است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: کارنامه سراسر جهاد و شهادت جهادگران نشان از تلاش‌ها و فداکاری‌های سخت کوشانه آنها دارد و این همان آرمان انقلاب برای خدمت‌رسانی است.

حدیث جهاد ؛ حدیث انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی و پیشکسوتان جهادسازندگی که به‌مناسبت هفته جهادکشاورزی و سالروز تاسیس جهادسازندگی به فرمان امام راحل صورت پذیرفته بود با بیان اینکه نقش جهادگران در دفاع مقدس فراموش شدنی نیست، اظهار داشت: جهادگران در آن دوران جلوتر از رزمندگان اسلام حرکت می‌کردند و رسالت بزرگ جاده‌سازی، پل‌سازی و سنگرسازی را بر عهده داشتند.

وی با یادآوری فرمایش امام راحل در مورد جهادگران گفت: به حق عنوان سنگرسازان بی‌سنگر شایسته‌ترین نام برای گردان پشتیبانی رزمی است که مناطق عملیاتی غرب و جنوب شاهد صحنه‌هایی از جانفشانی‌های آنهاست و در این میان رشادت‌های جهادگران آذربایجانی بر تاریک تاریخ درخشان‌تر خواهد ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید بر اینکه اخلاص جهادگران در همه زمان‌ها مشکلات مسیر انقلاب را مرتفع کرده است، افزود: جهادگران گمنام در روستاها در عرصه تولید تلاش بسیار فراوانی داشتند و شجاعانه در سخت‌ترین شرایط موانع را از راه انقلاب برداشته‌اند.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جهاد در رفع محرومیت و آبادانی کشور، مبارزه با فقر، توسعه و عمران در روستاها فراموش شدنی نیست، تصریح  کرد: جهادگران در مسیر امام و برای استقلال و خودکفایی کشور گام‌های بلندی برداشته‌اند.

امام جمعه تبریز بیان داشت: هم‌اکنون جهادکشاورزی در عرصه‌های مختلف کشاورزی، منابع طبیعی، امور عشایر و سایر بخش‌ها با تأسی از همان تفکر و فرهنگ در جهت تامین امنیت غذایی و توسعه کشاورزی خدمات بسیار ارزشمندی از خود به یادگار می‌گذارند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول