اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فشار دولت به صداوسیما برای جلوگیری از پخش مذاکرات هیات دولت

معاون دفتر رئیس جمهور در نامه ای رسمی که به صورت عادی برای علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما ارسال شده است، خواستار سانسور حداکثری جلسات هیات دولت شد.

فشار دولت به صداوسیما برای جلوگیری از پخش مذاکرات هیات دولت

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «علی معزی» معاون دفتر رئیس جمهور در نامه ای رسمی که به صورت عادی برای علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما ارسال شده است، خواستار سانسور حداکثری جلسات هیات دولت شد.

در بخشی از این نامه با اشاره به پخش زنده جلسه اخیر ستاد ملی کرونا که به درخواست نهاد ریاست جمهوری صورت گرفته ، آمده است: در این پخش زنده مطالب وزیر بهداشت، معاون ایشان و برخی مباحث درون جلسه ای اعضا با صدا و تصویر و مکتوب پخش و موجب اعتراض شد. هر چند ممکن است از نظر مدیر یک بخش خبری این مطالب محرمانه تلقی نشود و بعدا به صورت های مختلف منتشر گردد اما به لحاظ دستورالعمل های موجود یک تخلف اشکار است‌!

همچنین در این نامه تاکید شده که تصاویری که از طریق نودال از نهاد ریاست جمهوری قبل از شروع پخش زنده دریافت می شود، غیرقابل استفاده و انتشار است مگر اینکه از مسئولان دفتر رئیس جمهور استعلام صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول