اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات در بغداد در اعتراض به قطع حقوق خانواده‌های شهدا و قربانیان رژیم صدام

صدها نفر ازخانواده‌های شهدا و قربانیان رژیم صدام و زندانیان سیاسی در اعتراض به قطع حقوق خود، امروز در بغداد تظاهرات کردند.

تظاهرات در بغداد در اعتراض به قطع حقوق خانواده‌های شهدا و قربانیان رژیم صدام

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، امروز (سه‌شنبه - ۱۶ژوئن)، بغداد شاهد تظاهرات‌ صدها نفر از اعضای خانواده‌های شهدا، زندانیان سیاسی و قربانیان رژیم صدام بود که از استانهای مختلف خود را به پایتخت عراق رساندند تا در تجمع اعتراضی علیه قطع حقوق خود، مقابل سازمان زندانیان سیاسی در منطقه «الجادریه»  شرکت کنند.

خبرنگار شبکه العهد با انتشار تصاویری از این تجمع گزارش داد: صبح امروز، صدها نفر از خانواده‌های شهدا و زندانیان سیاسی و قربانیان رژیم صدام در تظاهراتی یکپارچه مقابل سازمان زندانیان سیاسی در مرکز بغداد شرکت کردند.
 

 

بر اساس این گزارش، تظاهرات‌کنندگان به تصمیم دولت «مصطفی الکاظمی» مبنی بر قطع حقوقشان اعتراض و اعلام کردند که این تصمیم نقض قانون و اقدام علیه قانون اساسی به شمار می‌رود. 

 

 

 

شماری از تظاهرات‌کنندگان در گفت‌وگو با شبکه العهد تصریح کردند: دولت الکاظمی باید از تصمیم قطع حقوق آنها صرف‌نظر کند. این دولت از حقوق شهدا و قربانیان عراقی چشم‌پوشی کرده است و بهتر است به قانون بازگردد در غیر این صورت آنها اعتراض‌های خود را تشدید خواهند کرد.

معترضان ضمن اعلام مسالمت آمیز بودن تظاهرات امروز خود، تاکید کردند که دولت الکاظمی باید پیش از قطع حقوق خانواده‌های شهدا و قربانیان رژیم سابق، با فساد مبارزه می‌کرد. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول