اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

مصرف برق 4 استان و کلانشهر مشهد در محدوده قرمز

سخنگوی صنعت برق گفت: کلانشهر مشهد و استان‌های خراسان شمالی، سمنان، قزوین و کهگیلویه و بویر احمد امروز در محدوده قرمز مصرف برق قرار دارند و لازم است برای شرایط پایدار مصرف برق را 10 درصد کاهش دهند.

مصرف برق 4 استان و کلانشهر مشهد در محدوده قرمز

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق، در ارتباط با برنامه پیگیری شبکه خبر، گفت: برای تامین برق این مناطق تلاش می کنیم و نیروگاه‌ها در این مناطق در حداکثر تولید هستند و شبکه های برق در وضعیت مطلوب قرار دارند، هیچ گونه خاموشی تا این لحظه نداشته ایم.
 
سخنگوی صنعت برق، در ادامه با تاکید بر اینکه لازم است مشترکان برق در ساعات 13 تا 17 مصرف برق را کم کنند، افزود: هموطنان در این مناطق هم با تنظیم دمای کولر گازی روی عدد ۲۴، استفاده از دورکند کولر آبی و استفاده نکردن از وسایل پرمصرف، کاهش 20 تا 30 درصدی مصرف برق را خواهند داشت.
 
طبق اعلام توانیر استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کرمانشاه و قم امروز در وضع زرد مصرف قرار دارند.
 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول