اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سالن سینمای تویسرکان نیاز به تجهیز دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به راه‌اندازی مهمانسرای شهر سرکان و مساعدت برای حل مشکل آن گفت: سالن سینمای تویسرکان نیاز به تجهیزات و آماده‌سازی دارد تا هر چه سریعتر کودکان و نوجوانان این شهر از این مکان فرهنگی استفاده کنند.

سالن سینمای تویسرکان نیاز به تجهیز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور در فرمانداری شهرستان تویسرکان با فرماندار این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار فرماندار تویسرکان با ابراز خرسندی از دغدغه و پیگیری‌های مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تصریح کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جامعه، حاصل غفلت از توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

سید رسول حسینی افزود: اگر امروز فرهنگ کار و مسئولیت‌پذیری در بین کودکان و نوجوانان شکل گیرد در آینده بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی کاهش پیدا می‌کند.

وی نقش برنامه‌ها و خدمات ارائه شده توسط کانون پرورش فکری را قابل ملاحظه دانست و گفت: کانون دارای سابقه طولانی در حوزه تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خدمات موثری که ارائه می‌کند می‌تواند خلأهای بسیاری را در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی پر کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در ادامه این دیدار با اشاره به سیاست‌های کانون و فعالیت‌های این دستگاه فرهنگی در ایام قرنطینه و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی هنری اظهار کرد: مراکز فرهنگی -هنری تویسرکان، سرکان و فرسفج از مراکز فعال بوده که البته نیاز به تجهیز و تعمیر دارند.

بهناز ضرابی‌زاده ادامه داد: سالن سینمای تویسرکان نیاز به تجهیزات و آماده‌سازی دارد تا هر چه سریعتر کودکان و نوجوانان این شهر از این مکان فرهنگی استفاده کنند.

وی با اشاره به سالن سینما و مهمانسرای سرکان گفت با توجه به موقعیت طبیعی و تفریحی شهر سرکان، تجهیز مهمانسرای موجود در این شهر، مورد تاکید ماست و امید آن را داریم با مساعدت‌های فرمانداری، این مهمانسرا راه‌اندازی شود.

فرماندار تویسرکان در پایان با اشاره به راه‌اندازی مهمانسرای این شهر خاطرنشان کرد: به زودی از مرکز فرهنگی هنری سرکان بازدید و در حد توان در راه‌اندازی این مهمانسرا مساعدت خواهد کرد یا اعتباری تخصیص خواهد داد.

 ‏انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول