اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بدهی بانکی باعث تعطیلی واحدهای تولیدی در خراسان شمالی نشود

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی خطاب به بانک‌های استان گفت: در صورت وجود بدهی بانکی از سوی واحدهای تولیدی، با امهال آن یا واگذاری به اشخاص ثالث، مانع از تعطیلی این مجموعه‌ها شوند.

بدهی بانکی باعث تعطیلی واحدهای تولیدی در خراسان شمالی نشود

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در جلسه کمیته فرعی ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری  با تأکید بر اهمیت تسهیل تأمین ارزاق عمومی و پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در استان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین کارکردهای ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش در راستای تداوم و تقویت زمینه‌های  تولید است.

وی که در این جلسه به بررسی مشکلات واحدهای صنعتی مرغ تخم‌گذار و سیلوی زرین فاروج در راستای پیگیری مصوبات حاصل از  بازدید میدانی رئیس‌کل دادگستری استان در سفر به شهرستان  فاروج می‌پرداخت، خاطرنشان کرد: جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در استان ازجمله دیگر کارکردهای ستاد اقتصادی مقاومتی است که در صورت تحقق این هدف می‌توان علاوه بر رونق بازار کسب‌وکار در حوزه اشتغال و تولید نیز به نتایج سازنده و راهگشا دست‌یافت.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی خطاب به بانک‌های عامل اعطاکننده تسهیلات و اعتبارات بانکی در استان گفت: در صورت احراز عدم توانایی و استطاعت مالی مالک تلاش شود ضمن امهال بدهی‌های بانکی از تعطیلی این قبیل واحدها جلوگیری شود و حتی در صورت برگزاری مزایده و واگذاری برخی واحدهای تولیدی به اشخاص ثالث روند کار به گونه‌ای پیش برود که تولید همچنان ادامه یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول