اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نجات 140 نفر طی 28 روز تلاش ناجیان غریق/تزریق 100 نیروی داوطلب در سواحل

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق که از یک خرداد ماه امسال در طرح‌های دریا مستقر شدند همچنان با ظرفیت 100 درصدی در 375 نقطه حادثه‌خیز استان حضور دارند.

نجات 140 نفر طی 28 روز تلاش ناجیان غریق/تزریق 100  نیروی داوطلب در سواحل

نقی کریمیان امروز درباره وضعیت اجرای طرح‌های دریا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: ناجیان غریق که از یک خرداد ماه امسال در طرح‌های دریا مستقر شدند همچنان با ظرفیت 100 درصدی در 375 نقطه حادثه‌خیز استان حضور دارند.

*اضافه شدن 2 غریق

وی با بیان اینکه سالانه برخی به‌دلیل عدم توجه به توصیه‌ها و هشدارها در دریای مازندران غرق می‌شوند، افزود: خانواده 30 نفره افغان وارد تفرجگاه چالوس شدند که هشت نفر گرفتار موج‌های دریا می‌شوند و از این تعداد  6 نفر نجات می‌یابند ولی متاسفانه دو تن غرق می‌شوند.

*عدم توجه به هشدارهای ناجیلن غریق حتی در شرایط کرونایی

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در طرح‌های دریا با آن مواجه هستیم این بوده که مردم و مسافران توجهی به توصیه‌ها نمی‌کنند، اضافه کرد: حتی با توجه به وضعیت کرونایی مردم نیز وارد آب شدند و توجهی به توصیه‌های ناجیان غریق نمی‌کنند.

*تزریق 100 نیروی داوطلب به ساحل مازندران

کریمیان تصریح کرد: علاوه بر آماده‌باش 100 درصدی ناجیان غریق در طول نوار ساحلی استان طی این ایام تعطیل100 نیروی داوطلب را هم به سواحل استان تزریق کردیم که تا پایان روز جمعه مستقر هستند.

*ناجیان غریق با 100درصد ظرفیت در ساحل مازندران هستند

وی با اعلام اینکه ناجیان غریق با 100درصد ظرفیت در ساحل مازندران هستند، تصریح کرد: ساعت اجرای طرح دریا از 8 تا 20 بوده که لازم است مردم و مسافران در این ساعات وارد طرح‌های دریا شوند و شنا در شب در دریا پرهیز کنند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران تصریح کرد: پرهیز از شنا در نقاط سنگ‌چین و دنج ساحل، خودداری از شنا در دریای مواج، پرهیز از نجات خودسرانه و هماهنگی با ناجیان غریق و قرار نگرفتن در مسیر قایق ها و جت‌ها ازجمله توصیه‌های ما به مردم و مسافران است.

*نجات 140 نفر طی 28 روز تلاش در طرح‌های دریا

کریمیان با اشاره به پایان غم‌انگیز زندگی 4 تن در دریای مازندران، گفت: همچنین طی 28 روز گذشته تعداد نجات‌یافتگان در طرح‌های دریا به 140 نفر رسید.

انتهای پیام/86034/ع/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول