اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تراکتور همیشه قدرتمند است/چه تضمینی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط سایر باشگاه‌ها وجود دارد؟

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: باشگاه تراکتور توانایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارد، ولی نگرانی ما بابت وضعیت سایر تیم‌هاست.

تراکتور همیشه قدرتمند است/چه تضمینی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط سایر باشگاه‌ها وجود دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید مهری با اشاره به بازی تدارکاتی مقابل علم و ادب تبریز، اظهار کرد: این بازی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و فوتبال بسیار خوب و روانی ارائه دادیم.

وی در خصوص گل‌هایی که در این بازی به ثمر رساند، افزود: دو گلی که من به ثمر رساندم، حاصل تلاش هم‌بازی‌هایم بود. ما به رقبا نشان دادیم که یکی از قدرتمندترین‌ تیم‌های حال حاضر ایران هستیم و می‌توانیم هر رقیبی را در زمین مسابقه شکست دهیم.

 بازیکن تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه حفظ سلامتی اعضای تیم‌ها دغدغه ماست، افزود: با توجه به امکانات، زیرساخت‌ها و شرایط مالی باشگاه تراکتور، می‌توانیم به‌راحتی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم، اما چه تضمینی برای رعایت این پروتکل‌ها توسط سایر باشگاه‌ها وجود دارد؟

مهری خاطرنشان کرد: بسیاری از باشگاه‌ها شرایط مالی مطلوبی ندارند و قطعاً نبود منابع مالی، منجر به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی توسط این تیم‌ها می‌شود. آنان هم استعدادهای این مرز و بوم هستند و فرقی با ما ندارند، سلامتی‌شان برای ما با ارزش است.

وی تاکید کرد: هر چقدر هم ما مسائل بهداشتی را رعایت کنیم، حین سفر در فرودگاه، هتل، رستوران و ... امکان ابتلا به کرونا بسیار بالا بوده و همین مسائل می‌تواند زحمات چندین ماهه ما در خود مراقبتی و رعایت مسائل بهداشتی را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول